۱۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۴۴

امام جمعه سنندج:

تقویت تعاونی ها زمینه ساز کاهش بیکاری است

تقویت تعاونی ها زمینه ساز کاهش بیکاری است

سنندج- امام جمعه سنندج گفت: فرهنگ تعاون و همکاری باید در جامعه نهادینه شود و در این راستا از وزیر رفاه توقع داریم که برای کاهش بیکاری در کردستان توسعه تعاونی ها را دنبال کند.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: انتخاب جوانی کردستانی به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از سوی رئیس جمهور دولت سیزدهم را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم بانی اقداماتی ارزنده در کشور و به ویژه کردستان شود.

وی با اشاره به جایگاه تعاون و همکاری در آموزه‌های اسلامی افزود: اسلام دین اتحاد و انسجام بوده و بدون مشارکت اجتماعی مسلمانان نمی‌توان تضمینی برای اجرای احکام اسلامی پیدا کرد.

امام جمعه سنندج خاطرنشان کرد: تعاون و همکاری از پایه‌های اجرایی برای احکام اسلامی بوده و می‌توان گفت که اسلام دین تعاون، وحدت و همکاری است.

ماموستا رستمی تأکید کرد: باید بر تعداد تعاونی‌های بخش خصوصی در جامعه روز به روز افزوده شود و زمینه مشارکت مردم در امور اقتصادی و کسب و کار بر پایه تعاونی‌ها فراهم شود.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته اظهار کرد: عمل به آموزه‌های قرآنی از بروز خشونت و جنگ و خونریزی در جامعه جلوگیری می‌کند و بسیاری از مصائبی که بشریت در این برهه زمانی با آن روبرو است ناشی از دور شدن از آموزه‌های قرآنی است.

ماموستا رستمی در پایان خطبه‌های این هفته از نمازگزاران سنندجی خواست که زمینه آشنایی هرچه بیشتر جوانان و نوجوانان را با مسائل دینی و قرآنی فراهم کنند.

کد خبر 5301346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha