۳۰ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۳۸

محمودی در گفتگو با مهر:

ملی پوشان والیبال تسلیم نشدند و جنگنده بازی کردند

ملی پوشان والیبال تسلیم نشدند و جنگنده بازی کردند

پیشکسوت والیبال اظهار داشت: بازیکنان با انگیزه بالایی بازی کردند و تسلیم نشدند.

بهنام محمودی در گفتگو با خبرنگار مهر پس از کسب عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: ملی پوشان بسیار عملکرد خوبی داشتند و تسلیم نشدند؛ بویژه صابر کاظمی و جواد کریمی. از ابتدای رقابت‌ها عنوان کردم اگر تیمی بخواهد کمی مقابل ایران حرف برای گفتن داشته باشد ژاپن است. سایر تیم‌ها در حد والیبال ما نبوده‌اند و ایران یک سر و گردن از رقبا بالاتر بود.

کارشناس والیبال اظهار داشت: استفاده از کادر ایرانی نقطه قوت تیم بود و جوانانی که پاسخ اعتمادها را دادند. امیدوارم در مسابقات آینده عملکرد بهتری داشته باشیم و جای خالی بزرگان را پر کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که نقاط قوت تیم ملی در این دوره از رقابت ها که قابل توجه بود، چیست گفت: جنگندگی و انگیزه بسیار بالای بازیکنان، احترام بازیکنان جوان به بازیکنان با تجربه مانند محمد موسوی، شهرام محمودی، امیر غفور و رخصت گرفتن از آنان پیش از آغاز مسابقات و استفاده از کادر تماما ایرانی از نقاط قوت بود.

محمودی در پاسخ به این سوال که آیا کادر ایرانی در این دوره از رقابت ها اعتمادها را جلب کرد یا خیر گفت: شاید مربیان ایرانی با مربیان بزرگ مانند ولاسکو و سایر مربیان بزرگ دنیا فاصله وجود داشته باشد اما می‌توانیم به مربیان ایرانی اعتماد کنیم و از تمام ظرفیت‌ها استفاده و در کنارشان باشیم.

وی در پایان درباره درگذشت حسین کاظمی نیز گفت: این ضایعه دردناک را به خانواده والیبال و بهروز عطایی تسلیت می‌گویم. یکی از افراد زحمتکش والیبال را از دست دادیم. امیدوارم دیگر داغ نبینیم.

کد خبر 5308625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha