۳ مهر ۱۴۰۰، ۱۹:۰۳

در صحن شورای شهر گرگان مطرح شد؛

حمایت مالی از موزه دفاع مقدس/ ترسیم مدل محرومیت زدایی محلات گرگان

حمایت مالی از موزه دفاع مقدس/ ترسیم مدل محرومیت زدایی محلات گرگان

گرگان- در صحن شورای شهر گرگان اعضای شورا بر حمایت مالی از باغ موزه دفاع مقدس گلستان تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، هجدهمین جلسه شورای اسلامی شهر گرگان شامگاه شنبه با حضور اعضای شورا، مدیران و سرپرست شهرداری گرگان برگزار شد.

در این جلسه مجید سعیدی، سرپرست شهرداری گرگان اظهار کرد: فضاسازی مناسبی در دهه اول محرم و در اربعین در گرگان انجام شد و از موکب‌های جامانده اربعین در خیایان شهید رجایی حمایت ویژه شد.

وی افزود: برنامه‌ها در قالب المان‌ها و پارچه‌های سیاه و پرچم و غیره توسط توسط سازمان زیباسازی و سازمان فرهنگی و ورزشی در گرگان اجرا شد.

صفرعلی پایین محلی، رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: متولی اصلی فرهنگ و هنر، اداره کل تبلیغات و فرهنگ و ارشاد اسلامی است و شهرداری هم تا جای ممکن در این زمینه ورود کرده است.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان در این جلسه گفت: باید مساعدت مالی ویژه‌ای به موزه دفاع مقدس گلستان شده زیرا این پروژه می‌تواند برند گردشگری گرگان باشد.

مهران کاظم نژاد از مساعدت مالی یک میلیارد تومانی در سال قبل خبر داد و گفت: با توجه به تورم در سال جاری باید این مبلغ افزایش یابد.

عیسی مهری، دیگر عضو شورای شهر گرگان هم با تاکید بر خدمات‌رسانی در نقاط محروم و محلات گرگان گفت: باید مدل محرومیت زدایی در شهر گرگان تدوین شده و تمام شهروندان به طور یکسان از خدمات بهره مند شوند.

حجت مقسم، دیگر عضو شورای شهر گرگان هم بیان کرد: موزه دفاع مقدس جاذبه گردشگری چند منظور است که می‌تواند به گردشگری شهر کمک کند و باید حمایت بیشتری در این زمینه انجام شود.

وی این پروژه را جریان‌سازی فرهنگی برشمرد و گفت: باید به گردشگری جنگ که در دسته توریسم سیاه قرار می‌گیرد به طور ویژه پرداخته شود.

کد خبر 5313378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha