۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۸:۱۸

رئیس شبکه بهداشت درمان گیلانغرب :

۸۸.۴ درصد جمعیت گیلانغرب در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند

۸۸.۴ درصد جمعیت گیلانغرب در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند

کرمانشاه- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب با اشاره‌ به ادامه داشتن روند واکسیناسیون کرونا در این شهرستان، گفت: ۸۸.۴ درصد جمعیت گیلانغرب در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

فریدون نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: وضعیت شیوع کرونا در شهرستان گیلانغرب با بهبود شرایط از قرمز به وضعیت نارنجی کرونایی تغییر یافته و هم اکنون ۲ نفر در بیمارستان گیلانغرب بر اثر ابتلاء به کرونا بستری هستند.

وی افزود: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در تجمعات توسط مردم با وجود تزریق واکسن کرونا در کنترل بیماری کرونا مؤثر است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب با اشاره به انجام واکسیناسیون کرونا در گیلانغرب، تصریح کرد: از ابتدای آغاز فرایند واکسیناسیون در شهرستان گیلانغرب ۳۸ هزار و ۱۲ دز واکسن کرونا در نوبت اول و ۲۷ هزار و ۴۶ دز در نوبت دوم در شهرستان گیلانغرب تزریق شده است.

نوری با بیان اینکه تزریق واکسن کرونا با استقبال خوب مردم شهرستان گبلانغرب مواجه شده است، بیان کرد: بر اساس آمارهای تزریق واکسن کرونا در شهرستان گیلانغرب تاکنون ۸۴.۴ درصد جمعیت این شهرستان در برابر ویروس کرونا واکسینه شده‌اند و رتبه نخست استان را در واکسیناسیون در اختیار دارند.

وی با اشاره به واکسیناسیون سنین ۱۲ تا ۱۸ سال در شهرستان گیلانغرب، گفت: سه هزار و ۸۹۰ نفر از افراد سنین ۱۲ تا ۱۸ سال که عمدتاً دانش آموزان هستند نیز برای تزریق واکسن اقدام کرده‌اند که ۸۸ درصد جمعیت دانش آموزی شهرستان را تشکیل می‌دهند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گیلانغرب اضافه کرد: واکسیناسیون عشایری نیز با مشارکت خوب عشایر در شهرستان گیلانغرب کامل شده و در بخش روستایی نیز ۸۸ درصد جمعیت گیلانغرب واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

نوری خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع کرونا در شهرستان گیلانغرب ۱۰۹ نفر بر اثر ابتلاء به این بیماری فوت کرده‌اند.

کد خبر 5327268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha