۲۸ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۲۳

صدور دستور ویژه پیگیری خودسوزی فرزند شهید توسط معاون رئیس جمهور

صدور دستور ویژه پیگیری خودسوزی فرزند شهید توسط معاون رئیس جمهور

یاسوج_ معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی بروز حادثه اقدام به خودسوزی یکی از فرزندان شهدا، دستور ویژه به منظور پیگیری سریع موضوع و اعزام نماینده‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در این دستور بر پیگیری و رسیدگی جدی به موضوع و بررسی چگونگی و علل بروز حادثه و گزارش آن تأکید کرده است.

همچنین روز سه شنبه مدیر کل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این حادثه گفت: صبح روز سه‌شنبه ۲۷ مهرماه یکی از ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد به‌منظور پیگیری درخواست خود به استانداری این استان مراجعه کرده است که مسئولین استانداری این ایثارگر را به اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران ارجاع می‌دهند.

سید منصور موسوی، افزود: این ایثارگر پس از مراجعه به بنیاد شهید و امور ایثارگران برای بار اول اقدام به خودکشی می‌کند که با تلاش و سرعت عمل همکاران از بروز آسیب به این فرد جلوگیری می‌شود اما در ادامه ایثارگر مورد نظر پس از خروج از محوطه ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران مجدداً اقدام به خودسوزی کرده است که متأسفانه در پی این اقدام دچار سوختگی شدید می‌شود.

کد خبر 5332038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      1 0
      مسئولین نظام بروید بمیرید ! امنیت ، حیات ، پست و مقام تان را مدیون خون شهدا هستید ! آنوقت فرزند شهدا از فرط مشکلات خود سوزی می کند ! بروید و بمیرید ! الحق که سزاوار مرگ هستید !!!