۳۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۷

خطیب جمعه کامفیروز:

لازمه پویایی اقتصاد مبارزه با مفسدین است

لازمه پویایی اقتصاد مبارزه با مفسدین است

کامفیروز - خطیب جمعه کامفیروز گفت: لازمه و مقدمه رویش و پویایی اقتصاد، ریشه کن کردن فساد و مبارزه با مفسدین است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد تقی زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کامفیروز ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد پرسرور خاتم النبیین، حضرت محمد بن عبدالله (ص)، با اشاره به نقش مبارزه با فساد بر رویش اقتصاد کشور، بیان کرد: مبارزه با فساد و جلوگیری از اقدامات مخرب مفسدین، رابطه مستقیم با پویایی و رشد اقتصادی کشور دارد، بلکه می‌توان گفت رشد اقتصادی متوقف بر ریشه کن کردن بساط فساد در کشور است.

وی گفت: اکنون که قوه قضائیه در مبارزه با مفسدین عزم و جدیت خود را نشان داده، توقع مردم از مجلس انقلابی این است که با وضع قوانین متناسب، دست دولت و قوه قضائیه را در جهت برچیدن فساد همه جانبه از کشور باز بگذارند.

خطیب جمعه کامفیروز بیان کرد: تا زمانی که مبارزه با فساد تبدیل به یک خواسته ملی نشود و مردم در عمل پایبند به این آرمان نگردند، قوای سه گانه به تنهایی چندان راه به جایی نخواهند برد. خواسته مردم ایران از رؤسای قوای سه گانه این است که در مبارزه با فساد و مفسدین، کماکان تداوم به خرج داده و در ضمن آن، به تعمیق و گسترش آن نیز بپردازند.

وی راجع به رشد غیرمنطقی برخی از اقلام ضروری در چند روز اخیر نیز ادامه داد: متأسفانه مشکلی که بازار کشور ما با آن مواجه بوده و همه کس چه کودک چه بزرگسال بدان واقف است، عدم نظارت بر بازار، خصوصاً بازار توزیع اقلام ضروری ِ مردم است.

حجت الاسلام تقی زاده بیان کرد: این تورم‌ها و این صعودهای غیرمنطقی در قیمت‌های اجناس، همگی ناشی است عدم نظارت در بازار بوده و جای بسی تعجب است که چنین معضل بزرگ که لطمات فراوان به سفره‌های مردم وارد نموده و معیشت جامعه را را تحت تأثیر قرار می‌دهد، راه درمان درستی برای آن تجویز نمی‌شود و همواره تحمل فشار این بی‌تدبیری برگرده مردم مستضعف بوده و خواهد بود. لذا از مسئولین می‌خواهیم که بازار را به حال خود رها نکرده و مانع از کوچک‌تر شدن سفره مردم شوند.

کد خبر 5333583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha