۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۳۷

قائم مقام تبلیغات اسلامی کشور مطرح کرد؛

زنان مسلمان الگوی پیشرفت کشور هستند

زنان مسلمان الگوی پیشرفت کشور هستند

همدان_قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: زنان مسلمان می‌توانند الگوی خوبی برای پیشرفت کشور باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام روح الله حریزاوی پنجشنبه در ستاد پیشرفت بانوان در همدان با بیان اینکه در میان مسائل فرهنگی باید به علت العلل و ریشه‌ها دقت کنیم اظهار کرد: فهرست آسیب‌های اجتماعی که مسئولین، جامعه شناسان و کارشناسان ارائه می‌دهند همه واقعی و درست است.

وی ادامه داد: این مسائل بسیار آزار دهنده است مانند مسئله معیشت، بیکاری، عدم خلق شغل و ثروت، ناسازگاری‌ها، پرخاشگری‌ها که خود پایه‌ای از مسئله هویت محسوب می‌شود.

حریزاوی با بیان اینکه الگوی زن مهاجر و مجاهد را باید ترسیم کنیم و استان همدان از چنین زنانی برخوردار است، افزود: زنان مسلمان می‌توانند الگوی خوبی برای کشور باشند، انقلاب اسلامی الگوی سومی از زن رابه دنیا معرفی کرده است.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: باید پرسید که الگوی زن فریبنده و زن زیبا رو که شاه معرفی و اینگونه زنان را موفق معرفی کرد آیا این الگوی هویتی زن است؟

وی تاکید کرد: اولین دینی که مالکیت زن را ثابت کرده دین اسلام است که می‌گوید زن‌های عفیف و عاقل باید در جامعه حضور داشته باشند و اعتقادات خود را بیان کنند.

قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: ولایت به معنای پیوستگی، بهره مندی طرفین، رابطه بینابین از دو طرف است که موجب رشد جامعه خواهد شد.

کد خبر 5338234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha