۱۴ آبان ۱۴۰۰، ۹:۱۹

کشتی قهرمانی امیدهای جهان؛

آزادکاران پنج وزن نخست امروز به میدان می‌روند

آزادکاران پنج وزن نخست امروز به میدان می‌روند

رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان از امروز با مصاف مدعیان پنج وزن نخست در صربستان آغاز می شود که نمایندگان کشورمان نیز به میدان خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) قهرمانی جهان در حالی از امروز در شهر بلگراد آغاز خواهد شد که مدعیان اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۷۹ و ۹۷ کیلوگرم به مصاف حریفان خواهند رفت.

مراسم قرعه کشی پنج وزن نخست شب گذشته برگزار و برنامه مصاف آزادکاران ایران به شرح مشخص شد:

در وزن ۵۷ کیلوگرم که ۲۴ نفر حضور دارند، احمد محمدنژاد جوان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف پاتریک گلوری از آمریکا می‌رود.

در وزن ۶۵ کیلوگرم که ۲۸ نفر حضور دارند، سید حسن عبادی در دور نخست با کارولی کیس از مجارستان مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده دیدار میان پاول گرایور از مولداوی و جاویت آجار از ترکیه مصاف خواهد داد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم که ۲۸ نفر شرکت کرده اند، علی اکبر فضلی در دور اول استراحت می‌کند و در دور دوم به مصاف باسار ندوم از گینه بیسائو می‌رود.

دروزن ۷۹ کیلوگرم که ۲۱ نفر حضور دارند، علی سوادکوهی در دور اول با ویکی از هند مبارزه می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف اوکتای حسن از بلغارستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۶ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا در دور اول با واسیل پولیوچنکا از بلاروس کشتی می‌گیرد و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف برنده دیدار میان زوریکو اورتاشویلی از گرجستان و سوتان اوتیموف از بلغارستان می‌رود.

کد خبر 5344135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha