با اعلام از سوی منابع عبری زبان؛

نمایندگان کنگره آمریکا با نفتالی بنت در فلسطین اشغالی دیدار کردند

نمایندگان کنگره آمریکا با نفتالی بنت در فلسطین اشغالی دیدار کردند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دو هیئت از نمایندگان کنگره آمریکا دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه معاریو چاپ فلسطین اشغالی در گزارشی گفته است که نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دو هیئت از نمایندگان کنگره آمریکا دیدار کرده است.

گفته شده که این دیدار در دفتر نفتالی بنت در شهر قدس برگزار شده است و بنت در این دیدار برخی مسائل از جمله روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی را به بحث و بررسی قرار داده است.

روی کار آمدن بنت در رژیم اسرائیل این بستر را برای همکاری بیشتر این رژیم با آمریکا مهیا کرد اما همزمان نیز مقامات این رژیم مخالفت خود با برهخی موضوعات کلیدی با آمریکا از جمله بازگشت به برجام را پنهان نکردند.

در همین حال، به عقیده شماری از تحلیلگران رژیم اسرائیل، خروج آمریکا از افغانستان یک عقب گرد به شمار می‌رود و رژیم اسرائیل در عین نگرانی از عقب نشینی آمریکا از خاورمیانه، پیش بینی می‌کند که عقب نشینی مشابهی در عراق و نقاط اصطکاک در منطقه بعد از خروج واشنگتن از شمال سوریه و افغانستان روی دهد و بنت نتواند در تبدیل موضوع ایران به اولویت اصلی دولت بایدن موفق شود.

«ناحوم برنیاع» تحلیلگر سیاسی روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارنوت» در گزارشی می‌گوید: اسرائیل و کابینه آن از این عقب گرد آمریکا تاثیرپذیرفته است و این مسئله بر دیدار بایدن و بنت سایه خواهد افکند.

کد خبر 5349005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha