۳ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۳۲

برگزاری مراسم هفتم شهیده فاطمه اسدی در روستای باقرآباد سنندج

برگزاری مراسم هفتم شهیده فاطمه اسدی در روستای باقرآباد سنندج

سنندج- همزمان با هفته گرامیداشت بسیج و با حضور اقشار مختلف مردم، مراسم هفتم شهیده فاطمه اسدی در روستای باقرآباد سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده ولی فقیه در استان کردستان عصر چهارشنبه در مراسم هفتم شهیده فاطمه اسدی در مسجد جامع روستای باقر آباد اظهار کرد: بیشتر شهدای ما در عرصه دفاع مقدس و جنگ در مقابل دشمنان بوده اند اما امروز عرصه‌های دیگری همچون جهاد اقتصادی و عرصه جنگ نرم را نیز داریم.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی افزود: در روایات اسلامی از خوب همسرداری به عنوان جهاد زن یاد شده است و شهیده فاطمه اسدی برای نجات جان همسرش جان خودش را فدا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورذهبی اظهار کرد: شهیده فاطمه اسدی فرزندانش را پیش اقوام نگه می‌دارد و با اشرار ضد انقلاب مذاکره می‌کند تا شوهرش را آزاد کند و برای نجات جان همسرش جان خود را فدا می‌کند که این جهاد و ایثار یک الگوست.

وی تأکید کرد: این جانفشانی کردن برای زندگی شوهر مصداق عینی جهاد المرئه است و باید این ایثار و فداکاری این بانوی کردستانی برای آیندگان ثبت و ضبط شود.

برگزاری مراسم هفتم شهیده فاطمه اسدی در روستای باقرآباد

سرهنگ حسن عسکری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنندج نیز در این مراسم اظهار کرد: شهیده فاطمه اسدی نماد مظلومیت مردم کردستان و سفاهت جیره خوارانی است که شعار دفاع از مردم کردستان می‌دادند اما این فرزند کردستان را با شقاوت به شهادت رساندند.

وی افزود: امروز یاد و خاطره این شهید عزیز و شهدای محور حسین آباد را گرامی می‌داریم و با آنان عهد می‌بندیم که راهشان را ادامه خواهیم داد.

برگزاری مراسم هفتم شهیده فاطمه اسدی در روستای باقرآباد

کشور محمودی فرزند شهیده فاطمه اسدی نیز در این مراسم از حضور گسترده مردم منطقه در مراسم هفتم این شهیده تقدیر کرد و گفت: مادر من برای نجات جان پدرم جان خود را فدا کرد و من امروز می گویم که تا زنده ایم رزمنده ایم و بسیجی هستیم.

وی افزود: روزی دشمنان انقلاب با سلاح و توپ و تانک با ما جنگ می‌کردند و امروز با سلاح نرم به دنبال آسیب رساندن به همبستگی ملت ایران هستند لذا مهمترین کار حفظ وحدت کلمه است.

برگزاری مراسم هفتم شهیده فاطمه اسدی در روستای باقرآباد

امروز دشمن با استراتژی وارونه نمایی مطالبات مردمی وارد میدان شده است

عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین (ع) نیز در این مراسم گفت: امروز دشمن با استراتژی وارونه نمایی مطالبات مردمی وارد میدان شده است و عرصه جهاد در برابر کفار پیچیده‌تر شده است.

سردار حسن فرقانی اظهار کرد: وقتی آوازه شهیده اسدی در رسانه‌ها پیچید و نسبت به شخصیت این شهیده مکرم شناخت پیدا کردیم و بنا را بر شناساندن این شهیده از خطه کردستان به دیگر ایرانیان گذاشتیم، این شهیده والامقام برای همه ایرانیان به عنوان یک مبنا قرار گرفت و اشک همدردی از دیدگان ایرانیان جاری شد.

وی افزود: جهاد در راه خدا آسان نیست اما خداوند متعال به نیکوکاران و مؤمنان وعده بالاترین درجات را داده است و شهیده فاطمه اسدی مجاهدی والامقام است.

سردار فرقانی خاطرنشان کرد: ما امروز غبطه ایشان را می‌خوریم چون وی امروز یک الگو و ارزش برای همه ماست.

این عضو علمی دانشگاه امام حسین در ادامه سخنان خود اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران گفتمانی جدید را در سطح جهانی مطرح کرد و دشمنان شرقی و غربی این حرکت اسلامی را تاب نیاوردند و دو روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی درگیری‌ها در غرب کشور و کردستان شکل گرفت.

سردار فرقانی افزود: در ۲۹ بهمن ۵۷ پادگان مهاباد به دست ضد انقلاب سقوط کرد و شهرهای کردنشین یکی پس از دیگری سقوط کردند اما به برکت حضور رزمندگان انصار و مهاجر این فتنه‌ها از بین رفت.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس ۲۴۰ هزار شهید جان خود را فدای مملکت کردند تا دشمنان به جان و مال ایرانیان تسلط نیابند اما امروز دشمن با استراتژی وارونه نمایی مطالبات مردمی، وارد میدان شده است.

سردار فرقانی تصریح کرد: جهاد و اخلاص دو عامل مهم در برابر توطئه‌های دشمنان است و این از تأکیدات خداوند متعال برای پیروزی و عزت مسلمانان است.

کد خبر 5360327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مظفر IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۴
      0 0
      نیاز است تا ماهیت این گروه های ضدانقلاب از طریق مصاحبه ها و گفتگوها برای نسل جوان بیشتر منتشر شود.