همزمان با ازسرگیری مذاکرات وین؛

انگلیس و اسرائیل یادداشت مشترکی را علیه ایران منتشر کردند

انگلیس و اسرائیل یادداشت مشترکی را علیه ایران منتشر کردند

وزرای خارجه انگلیس و رژیم صهیونیستی با انتشار یادداشت مشترکی در روزنامه «تلگراف» به بیان ادعاهای بی اساس و واهی علیه ایران پرداختند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، در حالی که قرار است مذاکرات وین از امروز دوشنبه ازسرگرفته شود وزرای خارجه انگلیس و رژیم صهیونیستی یادداشت مشترکی را علیه ایران منتشر کردند.

در این یادداشت مشترک که توسط «لیز تراس» وزیر خارجه انگلیس و «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در روزنامه تلگراف منتشر گردیده، ادعا شده است: انگلیس و اسرائیل شب و روز برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش خواهند کرد.

این یادداشت مدعی شد: زمان در حال سپری شدن است و این ضرورت همکاری نزدیک با دوستان و شرکا برای ناکام گذاشتن بلندپروازی‌های ایران را دوچندان می‌کند.

این در حالی است که لاپید روز یکشنبه به منظور مذاکره با مقامات فرانسه و انگلیس پیش از آغاز دور جدید مذاکرات با ایران در وین راهی اروپا شده است.

لاپید قرار است روز دوشنبه با بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس و روز سه شنبه با امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در پاریس دیدار نماید.

گفتنی است که مذاکرات وین بین ایران از یک سو و کشورهای چین، روسیه، آلمان، فرانسه و انگلیس از سوی دیگر قرار است از امروز هشتم آذر از سر گرفته شود.

کد خبر 5363211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      3 3
      این تهدیدات یا برای خوراک داخلی خودشان یا از نادانی آنها نشات گرفته است که نمی دانند ایران با تهدید به خواسته های آنها جواب مثبت نخواهد داد
    • ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      2 4
      ایران قوی را می سازیم
    • سهند IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۹/۰۸
      1 0
      در حال حاضر ایران تاوان ادعاها و..... پوچ را میدهد، سوال اینجاست اگر ایران بسمت ساخت سلاح اتمی میرفت مثل هند و پاکستان و اسراییل و... ایا فشارها بیشتر از این میشد؟! بنظر من نه........