۱۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۶:۰۸

امام جمعه دلیجان:

نباید بدعهدی دشمنان ایران اسلامی را در برجام نادیده گرفت

نباید بدعهدی دشمنان ایران اسلامی را در برجام نادیده گرفت

دلیجان-امام جمعه دلیجان با تأکید بر هوشیاری و ایستادگی تیم مذاکره کننده در مقابل زیاده خواهی دشمنان،گفت: انتظار داریم نمایندگان ایران با صلابت و با حفظ خط قرمزهای کشور وارد عرصه مذاکره شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم غفوری در خطبه‌های نماز جمعه دلیجان گفت: یکی از نشانه‌های انسان‌های با تقوا داشتن قلب سالم است قلب مرکز درک و فهم و شناخت و معرفت و تعقل است در روز قیامت دارایی شخص، همسر و فرزند نمی‌توانند گره گشایی برای ما داشته باشند بلکه فقط قلب سالم است که می‌توانند ما را به عالم هستی نزدیک کند.

وی افزود: کسانی که به کفر گرایش پیدا می‌کنند و با وجود نعمات الهی باز به خداوند ایمان نمی‌آورند، پند نمی‌گیرند، اصلاح نمی‌شوند، خداوند بر دل این افراد که منصرف شدند، جهاد را ترک کرده و دنبال هوا و هوس هستند، مهر باطل می‌زند.

معلولان باید از لحاظ درمانی، مسکن، بیمه، تسهیلات دغدغه‌ای نداشته باشند

امام جمعه دلیجان تصریح کرد: تعدادی از افراد جامعه به دلایلی از جمله حوادث، جنگ و… معلول می‌شوند جایگاه این عزیزان باید حفظ شود همچنین سالمندان و سالخوردگان نیز که به سنین پیری رسیدند باید مورد توجه ویژه از طرف خانواده و حاکمیت قرار بگیرند.

حجت الاسلام غفوری گفت: معلولان باید از لحاظ درمانی، مسکن، بیمه، تسهیلات دغدغه‌ای نداشته باشند و از خانواده آنها تقدیر شود ضمن گرامیداشت این روز عزیز قدردان زحمات خانواده معلولین و سازمان بهزیستی دلیجان هستیم.

وی افزود: مذاکرات اخیر برجام در وین نشان داد ایران اسلامی با عزمی راسخ و جدی در برجام حاضر خواهد شد اگر چه نباید بدعهدی‌های برجام در سال‌های گذشته را نادیده گرفت اما از تیم مذاکره ایران می‌خواهیم با صلابت و با حفظ خط قرمزهای کشور وارد عرصه مذاکره شوید و تسلیم زیادی خواهی دشمن نشود.

مدیریت و ساماندهی منابع آبی در حوزه کشاورزی و آب شرب ضروری است

امام جمعه دلیجان تصریح کرد: متأسفانه امروز تنش آبی فراگیر شده و سطح آب سدها نیز به دلیل کاهش بارش پایین آمده است. در خیلی از مشکلات منابع مالی دخیل نیست آنچه امروز برای رفع تنش آبی ضروری است، مدیریت و ساماندهی منابع آبی در حوزه کشاورزی و آب شرب است.

حجت الاسلام غفوری گفت: جهاد کشاورزی، سازمان آب منطقه، آب و فاضلاب و نهادهای مربوطه باید سمت روش‌هایی برای مدیریت آب بروند که با کمترین آب، بهترین محصول را که مورد نیاز شدید کشور است، تولید کنیم.

کد خبر 5366650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha