تشکیلات خود گردان استقبال کرد؛

اعتراف رژیم صهیونیستی به جنایت در فلسطین گامی مثبت است

اعتراف رژیم صهیونیستی به جنایت در فلسطین گامی مثبت است

تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که اعتراف وزیر امنیت داخلی اسرائیل مبنی بر جنایت علیه مردم فلسطین اولین گام مثبت است اما کافی نیست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، تشکیلات خودگردان فلسطین از اظهارات عومیر بارلیو وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

وزرات امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین بامداد پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد، به اظهارات عومر بارلیو مبنی بر حمله و خشونت شهرک نشینان علیه مردم فلسطین و داریی‌های آنها و لزوم مقابله با این اقدامات نگاهی مثبت دارد.

وزرات امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین تاکید کرد که این اظهارات اولین اعتراف رسمی توسط یک وزیر اسرائیلی از تخلفات و جنایاتی است که توسط عناصر تروریسم یهودی علیه مردم فلسطین انجام شده است. این وزارت خانه تاکید کرد که این اظهارات اولین گام در مسیر درست است اما کافی نیست.

سازمان‌های شهرک سازی و سیاستمداران حامی شهرک سازی به رهبری نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی شروع به حمله به این وزیر اسرائیلی کرده و وی را یهود ستیز معرفی کردند.

عومر بارلیو، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در توییتی اصطلاح "خشونت شهرک نشینان" را به کار برد. این توییت واکنش‌های گسترده‌ای به ویژه در میان احزاب راست یهودی افراطی را موجب شد.

کد خبر 5376748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha