۱ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۵۶

وزارت ورزش عادلانه تصمیم بگیرد؛

پایان دوره چهار ساله پولادگر در تکواندو/ لزوم معرفی سرپرست جدید

پایان دوره چهار ساله پولادگر در تکواندو/ لزوم معرفی سرپرست جدید

دوره چهار ساله رئیس فدراسیون تکواندو فردا به پایان می رسد و انتظار می رود وزارت ورزش همانند فدراسیون کوهنوردی، تا روز برگزاری مجمع برای این رشته هم سرپرست تعیین کند.

به گزارش خبرنگار مهر، دوم دیماه ۱۳۹۶ مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو برگزار شد و سیدمحمد پولادگر در انتخاباتی یک طرفه با اخذ ۴۱ رأی برای پنجمین دوره متوالی سکان هدایت تکواندو را بر عهده گرفت.

دوم دیماه دوره چهار ساله پولادگر در رأس این فدراسیون به اتمام خواهد رسید و انتظار می‌رود وزارت ورزش و جوانان با هدف برقراری عدالت و جلوگیری از بروز هرگونه شائبه نسبت به انتخاب سرپرست برای این فدراسیون اقدام کند.

مجمع انتخاباتی فدراسیون تکواندو طبق اعلام وزرات ورزش و جوانان قرار است ۱۵ دیماه برگزار شود و اهالی تکواندو این حق را دارند که شاهد برگزاری مجمعی عادلانه باشند و این نیز میسر نخواهد شد مگر با انتخاب سرپرستی بی طرف.

برای حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو ۱۵ نفر ثبت نام کرده بودند که در نهایت مدارک مدیریتی محمد پولادگر، محمد جمشیدی، حسین حسین زاده، سیروس رضایی و هادی ساعی تائید شد و پرونده برای اخذ استعلام‌های لازم به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

کد خبر 5381509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha