۳۰ مرداد ۱۳۸۶، ۱۱:۰۶

"جان سخت 4" دوبله شد

"جان سخت 4" دوبله شد

فیلم سینمایی "جان سخت 4" به مدیریت دوبلاژ امیرهوشنگ قطعه‌ای برای موسسه قرن 21 و پخش از یکی از شبکه‌های تلویزیون دوبله شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی "جان سخت 4" به مدیریت دوبلاژ امیرهوشنگ قطعه‌ای و همکاری گویندگانی چون افشین قطعه‌ای، چنگیز جلیلوند، مریم رادپور، میرطاهر مظلومی، امیر منوچهری، کتایون اعظمی و سهیلا گلستانی برای قرن 21 و پخش از یکی از شبکه‌های تلویزیون دوبله شده است.

لن وایزمن فیلم "جان سخت 4" را با نام اصلی "آزاد زندگی کن یا سخت بمیر" سال 2007 ساخته است. مارک بومبک فیلمنامه این اثر را بر داستانی نوشته خودش و دیوید مارکونی در ژانر اکشن، ماجراجویانه، جنایی و تریلر نوشته است. در این فیلم بروس ویلیس، تیموتی اولیفت، جاستین لانگ، مگی کیو، کلیف کرتیس و آندره فرندمن به ایفای نقش پرداختند. زمان فیلم "جان سخت 4" 130 دقیقه و محصول آمریکا و بریتانیا است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: "وقتی یک نفر کامپیوترهای واحد تخلفات سایبر پلیس فدرال FBI را حک می‌کند، همه چیز بار دیگر به مک کلین کارآگاه با تجربه برمی‌گردد که این توطئه را خنثی کند."

اولین فیلم این مجموعه حدودا 20 سال پیش در شرایطی به پرده سینماها راه یافت که دنیای سینما کاملاً متفاوت با شرایط فعلی بود. اولین "جان سخت" در اولین هفته اکران 1/7 میلیون دلار فروخت و در نهایت مجموع فروش آن در آمریکا به 83 میلیون دلار رسید.

سال 1990 دنباله فیلم با عنوان "جان سخت 2" با 7/21 میلیون دلار افتتاح شد و با 5/117 میلیون دلار به کار خود پایان داد. در همین حال "جان سخت انتقامجو" سومین فیلم مجموعه در 1995 در سه روز نخست اکران 2/22 میلیون دلار فروخت و مجموع فروش آن 100 میلیون دلار شد. "آزاد زندگی کن یا سخت بمیر" به کارگردانی لن وایزمن سازنده فیلم "دنیای زیرین: تکامل" یک فیلم درجه PG-13 است.

کد خبر 538359

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha