۸ دی ۱۴۰۰، ۹:۵۶

برای کودکان؛

بسته تربیت و یادگیری مهنا با سه عنوان کتاب منتشر شد

بسته تربیت و یادگیری مهنا با سه عنوان کتاب منتشر شد

بسته تربیت و یادگیری شامل سه جلد کتاب به نام های مُهَنّا ۱، ۲ و ۳  توسط کانون مهنا و با تایید دفتر پژوهش و برنامه ریزی کتب درسی آموزش و پرورش منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بسته تربیت و یادگیری شامل سه جلد کتاب به نام های مُهَنّا ۱، ۲ و ۳ توسط کانون مهنا و با تایید دفتر پژوهش و برنامه ریزی کتب درسی آموزش و پرورش منتشر شد.

سه کتاب مهنا ۱(در دو بخش و ۳فصل و ۲۸۵ صفحه)، مُهَنّا ۲ (در ۵فصل و ۲۸۶ صفحه) وآوای مُهَنّا (در ۱۲۵ صفحه) برای عرضه آماده شد.

کانون مُهَنّا از سال ۱۳۹۴برای تربیت نسل توحیدی شروع به فعالیت کرد و صرفا بر روی آموزش کودکان زیر هفت سال تمرکز دارد. این کانون در تابستان ۱۴۰۰ توانست یکی از بسته های تالیفی خود را که برای مقطع پیش دبستانی طراحی شده بود به آموزش و پرورش ارائه دهد و از دفتر پژوهش و برنامه ریزی کتب درسی آموزش و پرورش مجوز بگیرند.

دو جلد کتاب مُهَنّا مختص مربیان و والدین دغدغه مند برای گروه سنی ۴ تا ۶ سال است که برای هشت ماه به صورت شناور طراحی شده و مصور و دارای جدول و فرم های ارزشیابی برای سنجش میزان پیشرفت کودک است .در این دوجلد فعالیت های موضوعی برای بعد سوم آموزش یعنی خانواده قرار داده است . همچنین در هر فصل کیو آر کد هایی برای آموزش تصویری و فیلمها و انیمیشن های متناسب با سن کودکان تعبیه شده است.

کتاب آوای مُهَنّا نیز که کتاب کار زبان آموزی برای مربیان و والدین مقطع پیش دبستانی است دارای سناریوها و کارگاه هایی در چهار گام با همراهی دو شخصیت داستانی علی و عطیه برای آشنایی کودکان با صدای حروف طراحی شده است .

تمامی آموزش های کتاب بر مبنای سند راهنمای آموزش و پرورش تدوین شده که با هدف تربیت نسل توحیدی و با رویکرد رشد همه جانبه در سایه فطرت گرایی توحیدی در هشت هدف و محور و با روش های متناسب این سن یعنی بازی ، داستان ،کادرستی، شعر و ...طراحی شده است که مربیان و والدین را از جست و جو کردن برای یافتن محتواهای آموزشی بی نیاز می کند. هم اکنون نیز موسسه مُهَنّا برای دسترسی و فهم بیشتر کتب با برگزاری دوره های تربیت مربی واعزام آن به مراکز به مربیان و والدبن در تحقق اهداف خود کمک میکند.

مراسم رونمایی از این سه جلد کتاب موسسه مُهَنّا در هفته اخر آذرماه و با حضور رئیس دفتر تالیف و پژوهش آموزش و پرورش مقطع پیش دبستانی مسعود تهرانی فرجاد و نائب رئیس حوزه های علمیه خواهران معصومه سادات صادقی و مدیرعامل موسسه مُهَنّا مائده کاملی برگزار شد.

کد خبر 5386828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • M FR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
      0 0
      بسیار عالی، الحمدلله ...