۱۳ دی ۱۴۰۰، ۰:۰۸

آبگرفتگی معابر روستای فداغ / پل یک روستا خراب شد

آبگرفتگی معابر روستای فداغ / پل یک روستا خراب شد

گراش- فرماندار گراش از آبگرفتگی معابر روستای فداغ خبر داد و گفت: پل ورودی یک روستا نیز خراب شده است.

مجید غلام‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره بازدید امشب خود از بخش ارد و روستاهای بخش مرکزی از خدمات رسانی نیروهای امدادی و بسیج به مردم خبر داد.

وی با اشاره به آبگرفتگی برخی معابر ناشی از بارندگی امشب، گفت: گروه‌های عملیاتی شهرداری و نیروهای امدادی و بسیج برای دفع آب‌های سطحی در مناطق مختلف شهر گراش و روستاهای بخش ارد و مرکزی فعال شدند.

فرماندار گراش با بیان اینکه شدت بارندگی به گونه‌ای است که وسعت آبگرفتگی‌ها را در مناطق مختلف شهر و روستا شاهد هستیم، از مردم خواست تا حدامکان از ترددهای غیرضروری در شهر و روستا بپرهیزند تا عوامل مدیریت بحران بتوانند راحت تر به کار خود ادامه دهند.

وی از خسارت به بخش از زیرساخت‌ها، تأسیسات و تخریب آبنما و پل ورودی یک روستا در بخش مرکزی خبر داد و افزود: تیم‌های امدادی، تجهیزات و ماشین آلات برای خدمات رسانی و جلوگیری از بروز حوادث و پیشگیری از خسارات احتمالی به روستاها اعزام شدند و در حال خدمت رسانی هستند.

غلام پور با تاکید بر حفظ آرامش مردم اضافه کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید و احتمال وقوع سیل در این شهرستان در هفته جاری همه دستگاه‌های دولتی برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش شدید باران در آماده باش ۱۰۰ درصدی قرار دارند.

کد خبر 5390644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha