۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱:۱۹

به دنبال بارش برف سنگین انجام شد؛

اعزام ۲۹ دستگاه ماشین آلات سنگین سپاه‌ پاسداران به اردبیل

اعزام ۲۹ دستگاه ماشین آلات سنگین سپاه‌ پاسداران به اردبیل

اردبیل - فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: به دنبال بارش سنگین برف و کولاک شدید برف در استان، ماشین آلات سنگین و مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به استان اردبیل اعزام شد.

سردار غلامحسین محمدی اصل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به دنبال بارش سنگین برف و کولاک شدید در استان اردبیل و با هماهنگی صورت گرفته، ۲۹ دستگاه ماشین آلات سنگین و مهندسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محورهای مواصلاتی و راه‌های روستایی استان گسیل شد.

وی بیان کرد: این ۲۹ دستگاه شامل گریدر، کمپرسی‌، بولدوزر، بیل مکانیکی، لودر و کمرشکن هستند که در محورهای مواصلاتی و شهر اردبیل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل تصریح کرد: ماشین آلات سنگین و مهندسی سپاه در شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین، مشگین شهر، خلخال و کوثر مشغول برف روبی و بازگشایی راه‌های مواصلاتی و روستایی می‌شوند.

محمدی اصل افزود: برف روبی، بارگیری و انتقال برف‌های دپو شده در شهر اردبیل از محلات مختلف شهری با استفاده از ماشین آلات سنگین انجام می‌گیرد و این فرآیند روند برف روبی را در شهر اردبیل سرعت می بخشد.

وی گفت: در کنار برف روبی و بازگشایی محورهای مواصلاتی، اکیپ‌های امدادی برای کمک رسانی به ماشین‌های گرفتار شده در سطح شهر اردبیل تشکیل شده است که در راستا نیز به مردم شریف استان خدمات می‌دهند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل عنوان کرد: خداوند متعال را به خاطر بارش رحمت اش به استان شاکر و سپاسگزاریم و قطعاً این بارش‌ها مایه خیر و برکت برای مردم عزیز استان خواهد بود.

وی بیان کرد: مردم یاری و مردم داری در اولویت مأموریت‌های بسیج و سپاه است و در راستای خدمات رسانی به مردم عزیز استان و تسریع در روند برف روبی و بازگشایی راه‌های استان اردبیل از تمام توان خود استفاده می‌کنیم.

کد خبر 5405002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محسن IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۱
      6 1
      درود بر غیرت وشرف شما عزیزان نظامی
    • علی IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      2 2
      دورود به سپاه پاسدارن ایران عزیز شما ها میتونی به دردمردم شهربرسی ممنون خسته نباشید دل آورمردان :شهداری که عرضه نداری شمابرادران کاری کنیدمردم رانجات بدهید0
    • IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      7 4
      خداوند شما ها رو در پناه خود محفوظ دارد اجرکم عند الله
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      0 2
      ماشالله حزب الله.انشالله همیشه یار و یاور مردم مظلوم باشید.
    • گمنام IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      0 0
      ماشالله حزب الله. من از شما راضی ام ولی قانع نیستم فرموده مقام معظم رهبری.سپاه با مردم و مردم با سپاه.
    • جماعت IR ۱۷:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      0 0
      درود وسلام بر سپاهیان غیرتمند ایران اسلامی ودرود وسلام بر ارتش دلاور ایران زمین ، در هر برهه ای از زمان هر مشکلی برای ملت پیش می آید در کمک رسانی از جان خود می گذرند وکمک رسانی می کنند. اجرتان با حضرت بقیه ا ... اعظم (عجل ا...)
    • نگار IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۰۲
      0 0
      این همه هزینه جابجایی کردن نمیشه نمک پیچید ....