۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۰۶

پس از ۳۰ روز بدون فوتی؛

یک فوتی جدید کرونایی در استان بوشهر ثبت شد

 یک فوتی جدید کرونایی در استان بوشهر ثبت شد

بوشهر- معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر از ثبت یک فوتی جدید کرونایی در استان پس از ۳۰ روز بدون فوتی خبر داد.

جعفر زارعی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان بوشهر کاهش داشته است که بر همین اساس تعداد بستری‌ها کرونایی نیز در استان بوشهر افزایش‌یافته است.

وی تصریح کرد: تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر در حال حاضر ۶۵ نفر است.

زارعی زاده بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند که ابتلای ۷ مورد از آن‌ها به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، دو نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

زارعی زاده درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام‌شده، بیان کرد: متأسفانه امروز یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا خانمی با ۷۵ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای سرطان در استان بوشهر به ثبت رسید.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: خوشبختانه در شبانه‌روز گذشته ۹ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند که از این تعداد، ابتلای ۲ مورد به کرونا مثبت، قطعی بوده است.

زارعی زاده افزود: تاکنون دو هزار و ۳۶ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلاء به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۹۰ هزار و ۴۳۲ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند گفت: طبق آخرین وضعیت کووید ۱۹ در کشور متأسفانه امروز تعداد شهرستان‌های زرد کرونایی استان بوشهر از دو به چهار مورد افزایش‌یافته است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر خاطرنشان کرد: اکنون شهرستان‌های گناوه، دشتستان، بوشهر و تنگستان در وضعیت زرد و خطرناک کرونایی بوده که از هم استانی‌های شریف خواهشمندم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده تا شاهد پیک ششم کرونا در استان نباشیم.

کد خبر 5409663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha