۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۴

قائم مقام کمیته امداد امام(ره) خبر داد؛

برنامه‌ریزی و تعهد برای ساخت ۹۰ هزار مسکن برای سال ۱۴۰۱

برنامه‌ریزی و تعهد برای ساخت ۹۰ هزار مسکن برای سال ۱۴۰۱

بیرجند-قائم مقام کمیته امداد امام(ره) گفت: کمیته امداد امام(ره) برای سال ۱۴۰۱ تعداد ۹۰ هزار مسکن و ۵۰۰ هزار شغل را متعهد شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خاکسار، صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد خراسان‌جنوبی اظهار کرد: خدمت به مردم و محرومان یکی از مهمترین رموز استمرار و پایداری انقلاب است.

قائم مقام کمیته امداد کشور اظهار کرد: بعد از برخورداری از نعمت دین و ولایت، مردم داری از جمله ارزش‌هایی است که بدون آن هیچ اتفاقی در این کشور رخ نمی‌داد.

خاکسار با بیان اینکه امام (ره) حتی قبل از انقلاب بر پیگیری مشکلات نیازمندان و از جمله خانواده زندانیان سیاسی آن زمان تأکید داشتند، گفت: همه اجزای نظام باید با هم در راستای رفع مشکلات مردم قدم بردارند و در اندیشه گره‌گشایی از کار اقشار جامعه باشند.

ضرورت یادآوری موفقیت‌ها

وی بیان‌کرد: در کنار سختی‌ها و کمبودهایی که در جامعه با آن رو به رو هستیم، تذکر و یادآوری موفقیت‌های به دست آمده نیز ضرورت دارد تا در مسیر پیش رو نیز توفیقات بیشتری کسب کنیم.

قائم مقام کمیته امداد کشور اظهار کرد: اگر موفقیت‌های به دست آمده را بازخوانی کنیم آن وقت چرایی خدمت رسانی بیشتر به مردم را درک خواهیم کرد چرا که موفقیت‌ها با همراهی هموطنان و مردم به دست آمده است.

خاکسار گفت: برای سال ۱۴۰۱ تعداد ۹۰ هزار مسکن و ۵۰۰ هزار شغل را متعهد شده‌ایم.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی نیز در این جلسه اظهار کرد: فعالیت رسمی کمیته امداد ۲۲ روز بعد پیروزی انقلاب شروع شد و خدمات زیادی در نقاط مختلف کشور و از جمله خراسان جنوبی در چهل سال اخیر ارائه کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی بیان‌کرد: خراسان‌جنوبی مردم نجیب و ولایتمدار دارد که در هر شرایطی پشت نظام را خالی نکرده‌اند و در انتخابات‌های مختلف نیز به مدیران و مسئولان انقلابی و ولایی رأی داده‌اند.

اشاره به مشکلات معیشتی مردم

طالبی گفت: با این وجود مردم خراسان‌جنوبی دچار فقر معیشتی زیادی هستند که با یک گردش ساده در شهر و دیدن مردمانی که در سطل زباله به دنبال معیشت خود هستند، این نکته را می‌توان دید.

وی ادامه داد: خود من چند شب پیش موردی دیدم که برایم بسیار سخت بود که خانمی با یک دستش کودکش و در دست دیگرش زباله‌هایی بود که جمع‌آوری کرده بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: متأسفانه وضعیت اقتصادی و بیکاری و زیرساخت‌ها مطلوب نیست و باید در راستای بهبود اوضاع معیشتی مردم قدم برداریم.

گفتنی است در این مراسم از خدمات رضا سلم آبادی، مدیرکل سابق کمیته امداد خراسان‌جنوبی قدردانی و محمد عرب به عنوان مدیر کل جدید امداد استان معارفه شد.

کد خبر 5411537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha