۳ اسفند ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

با «خطر» نمی‌شه شوخی کرد، با «خبر» که می‌شه!/ یک نگاه متفاوت

با «خطر» نمی‌شه شوخی کرد، با «خبر» که می‌شه!/ یک نگاه متفاوت

برنامه زنده «عصر صبا» با نگاهی متفاوت هر روز اخبار روز جامعه را به اطلاع مخاطبان می‌رساند.

امیر اکبری سردبیر «عصر صبا» در گفتگو با خبرنگار مهر درباره این برنامه زنده تلویزیونی بیان کرد: این برنامه در قالب مجله رادیویی است که با مرور و نقد اخبار روز اجتماعی، سیاسی و فرهنگی هر روز همراه شنوندگان می‌شود و تلاش می‌کند در فضایی طنز اخبار و وقایع روز جامعه را مرور کند و اطلاعات جدیدی در حوزه‌های مختلف به مخاطبان ارائه کند.

وی درباره بخش‌های مختلف این برنامه توضیح داد: همیشه این برنامه را با این سخن شروع می‌کنیم که «با خطر نمی‌شه شوخی کرد، با خبر که میشه شوخی کرد» پس در طول ۴۵ دقیقه در بخش‌های مختلف و در قالب‌های متنوع با خبرهای همان روز شوخی می‌کنیم.

اکبری یاداور شد: «تیتر بازی، بقیه چی میگن، یک دقیقه یک ترفند، نامه‌ای از یک کارمند، گفتگوی ویژه خطری، گزارش نسبتاً مردمی» از بخش‌های این برنامه است که تمام این آیتم‌ها در فضایی شاد و طنز تقدیم مخاطبان می‌شود.

وی همچنین اضافه کرد: در آیتم «تیتر بازی» مروری بر تیتر روزنامه‌های همان روز داریم و در بخش «بقیه چی میگن» واکنش‌های افراد مختلف است و خبرهای روز را در قالب نمایش طنزبازی می‌کنیم.

سردبیر «عصر صبا» در ادامه اظهار کرد: بخش‌هایی از این برنامه را خودم اجرا می‌کنم مثل بخش «یک دقیقه یک ترفند» که در یک دقیقه یک ترفند کاربردی در زندگی روزانه را به مخاطبان ارائه می‌کنیم، مثل پاک کردن خط خطی‌های روی دیوار در این روزهای خانه تکانی، یا اینکه چطور باتری موبایل نگهداری کنیم و… و در بخش «مجازی بازی» هم در مورد کلیپ‌های پربازدید در فضای مجازی با مخاطبان صحبت می‌کنیم.

وی در پایان گفت: به تمامی کسانی که دوست دارند با نگاهی متفاوت و در فضایی شاد از اخبار روز جامعه مطلع شوند شنیدن این برنامه را توصیه می‌کنم. مخاطبان رادیو صبا روزگاری در «عصر صبا» با شغل‌ها و حرفه‌های مختلف در فضای متفاوت آشنا می‌شدند و بعد از آن «عصرصبا» به سراغ حقوق شهروندی رفت و با رویکرد جدید به بیان مسائل شهروندی با نگاهی طنز پرداخت و درباره این مسائل با بازیگران و هنرمندان به گفتگو نشست.

«عصر صبا» هر روز از شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی محمد حسین خسروجردی و با اجرای محمدرضا قلمبر تقدیم شنوندگان می‌شود رادیو صبا روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ مگاهرتز بشنوید.

کد خبر 5430592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عارفه IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۷
      0 0
      به به چه برنامه خوووبی. آیتمهای جذابی داره