نماینده پارلمان لبنان:

تحولات اوکراین نشان داد که نمی‌توان به توهم حمایت آمریکا تکیه کرد

تحولات اوکراین نشان داد که نمی‌توان به توهم حمایت آمریکا تکیه کرد

یک نماینده پارلمان لبنان در سخنانی تصریح کرد: تحولات اوکراین نشان داد که نمی توان روی توهم حمایت‌های آمریکا حساب باز کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، «حسن فضل الله» عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان به تحولات اخیر اوکراین و بیانیه وزارت خارجه کشورش در این خصوص، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این خصوص گفت: بیانیه وزارت خارجه لبنان مبنی بر محکومیت حمله نظامی روسیه به اوکراین بیانگر موضع مردم لبنان نیست. این موضع حتی بیانگر موضع دولت لبنان نیست چرا که دولت لبنان دارای نهادهای رسمی است و هرگز چنین موضعی اتخاذ نمی‌کند.

این مقام لبنانی اظهار داشت: بیانیه وزارت خارجه لبنان از سوی هیئت وزیران صادر نشد، بنابراین نمی‌تواند به عنوان بیانیه دولت لبنان مورد استناد قرار گیرد. تحولات اوکراین نشان داد که نمی‌توان روی اوکراین حساب باز کرد.

وی تصریح کرد: ما به کسانی که در لبنان روی توهم حمایت‌های آمریکا حساب باز کرده اند، توصیه می‌کنیم که تحولات اوکراین را به دقت بررسی و دنبال کنند. دنبال کردن تحولات اوکراین، حقیقت آمریکا، ناتو و کشورهای غربی را نشان می‌دهد.

این نماینده پارلمان لبنان در ادامه اظهاراتش گفت: آمریکایی و غربی‌ها یاد گرفته اند که متحدانشان را به سمت و سوی جنگ سوق دهند و سپس آنها را در میدان نبرد تنها بگذارند و رها کنند. آمریکا نشان داد که واشنگتن، کسانی را که روی آن حساب باز می‌کنند، تنها می‌گذارد.

کد خبر 5434001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha