۹ اسفند ۱۴۰۰، ۹:۴۳

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

کوتاهی و ترک فعل مسئولان در ایوانکی/جان مردم تهدید می‌شود

کوتاهی و ترک فعل مسئولان در ایوانکی/جان مردم تهدید می‌شود

گرمسار - عضو شورای شهر ایوانکی با بیان اینکه رفع مخاطرات از راه‌های این شهر مطالبه عمومی است، گفت: کوتاهی و ترک فعل‌های بسیاری در حوزه راه‌های ایوانکی وجود دارد که جان مردم را تهدید می کند.

عزیز عرب سرهنگی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به وضعیت راه‌های ایوانکی با بیان اینکه متأسفانه طی این چندسال شاهد کوتاهی، ترک فعل و تصمیمات نادرست در اداره راه بودیم که ظاهراً همچنان ادامه دارد، گفت: از جمله این مسائل باید به عدم تجهیز و روشنایی قسمتی از بلوار آیت الله طالقانی منتهی به میدان امام رضا (ع) اشاره کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون چندین مورد تصادف در این محل رخ داده که موجب خسارات جانی به همشهریانمان شده است، تاکید کرد: در ادامه همین مسیر متأسفانه خروجی طوری طراحی شده که به هیچ وجه دید کافی برای جلوگیری از تصادف وجود نداشته و حتی خط کشی لازم که از بدیهیات یک مسیر است، موجود نیست.

این عضو شورای شهر ایوانکی ادامه داد: طی جلسات متعددی که در سال‌های قبل انجام شده بود برای رفع خطر و حفظ جان شهروندان در میدان قائم آل محمد (ص) یا همان آبسرد پیشنهاداتی شده بود که کم هزینه ترین و سریع‌ترین راه حل بستن دور میدان و ایجاد دور برگردان در حدود ۲۰۰ متر جلوتر در مسیر گرمسار بوده اما متأسفانه پس از چندسال بررسی اخیراً متوجه شدیم که حدود بیش از یک کیلومتر بعد از میدان در حال ایجاد دور برگردان هستند که کاملاً غیر کارشناسی و به ضرر مردم ایوانکی است.

عرب سرهنگی با طرح این پرسش که آیا شخصی که در غربی‌ترین قسمت ایوانکی زندگی می‌کند و قصد سفر به تهران دارد باید بیش از دو کیلومتر مسیر را طی کند تا بتواند در لاین شمالی به سمت تهران قرار گیرد؟ بیان کرد: اکنون مسافران ترجیح می‌دهد قسمتی از کمربندی را خلاف مسیر به سمت غرب حرکت کنند و این به معنای بروز فاجعه است.

وی درباره دیگر مخاطرات و مطالبات راه‌های ایوانکی افزود: شخصی که تنها برای خرید و یا تأمین بنزین وارد شهر شده باید همین مشکل را داشته باشد ظاهراً سمت غرب میدان باز می‌ماند لذا پرسش ما این است که برای ورود به شهر این تدبیر ناقص و دارای اشکال فراوان چقدر از دغدغه شهروندان ما را کم کرده است؟

کد خبر 5435263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha