۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۲۰

در ارتباط با درخواست ترور پوتین؛

«ریابکوف» اعتراض کتبی روسیه را به سفیر آمریکا تحویل داد

«ریابکوف» اعتراض کتبی روسیه را به سفیر آمریکا تحویل داد

وزارت خارجه روسیه از فراخوانی سفیر آمریکا در این کشور و تحویل اعتراض کتبی مسکو به وی در ارتباط با درخواست ترور «پوتین» از سوی سناتور «لیندسی گراهام» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه روسیه امروز شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: سرگی ریابکوف معاون وزیر خارجه روسیه امروز مراتب اعتراض کتبی مسکو را در رابطه با اظهارات تحریک آمیز سناتور آمریکایی (لیندسی گراهام) به سفیر آمریکا در روسیه تحویل داده است.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص آمده است: مسکو اظهارات لیندسی گراهام، سناتور آمریکایی در مورد پوتین را یک درخواست تروریستی می‌داند.

در بیانیه صادره از سوی وزارت خارجه روسیه اضافه شده است: عدم واکنش آمریکا به اظهارات گراهام، تأثیر مخرب بیشتری بر روابط ایالات متحده و روسیه خواهد داشت.

گفتنی است که این سناتور آمریکایی در اقدامی که نقض قوانین بین المللی به شمار می‌آید، خواستار ترور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه شده بود.

گراهام در پیامی توئیتری نوشته بود که تنها راه خلاصی از پوتین این است که یک شهروند روس کار او را یکسره کند. وی این اقدام را خدمت به روسیه و در نهایت، کل جهان تلقی کرده بود!

کد خبر 5439494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha