۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۰:۴۴

در بازدید از سطح شهر مطرح شد؛

ضرب‌الاجل بازرس کل به شهردار خرم‌آباد

ضرب‌الاجل بازرس کل به شهردار خرم‌آباد

خرم‌آباد- رئیس سازمان بازرسی لرستان با اشاره به نواقص و مشکلات عمران شهری، خرم‌آباد تاکید کرد: تا قبل از عید نوروز نواقص شهر رفع شود.

سعید رازانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در سخنانی با اشاره به بازدیدهای مستمر از وضعیت عمران شهری، شهر خرم آباد اظهار داشت: بعد از هماهنگی با شهردار مرکز استان و همچنین شهرداران مناطق سه گانه شهر خرم آباد، به صورت میدانی از خیابان‌های مختلف شهر خرم آباد بازدید کردیم.

ضرب‌الاجل بازرس کل به شهردار خرم‌آباد

وی با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات موجود در سطح شهر خرم آباد عنوان کرد: این مشکلات به صورت میدانی مورد بازدید قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع آنها صادر شد.

رئیس سازمان بازرسی لرستان بیان داشت: مقرر شد که نواقص موجود در سطح شهر، در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن و تا قبل از شروع مسافرت‌های نوروزی از سوی شهرداری ترمیم شود.

ضرب‌الاجل بازرس کل به شهردار خرم‌آباد

رازانی تصریح کرد: به طور حتم، پیگیری‌های بعدی دوباره در این خصوص ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه خود مردم هم می‌توانند مسائل و مشکلات مدیریت و عمران شهری را به گوش مسئولان برسانند افزود: مردم می‌توانند مطالبات، خواسته‌ها و… خود را در خصوص مسائل شهر خرم آباد به مسئولان منتقل کنند.

ضرب‌الاجل بازرس کل به شهردار خرم‌آباد

رئیس سازمان بازرسی لرستان با تاکید بر اینکه مردم می‌توانند این مسائل و مشکلات را از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی و… با مسئولان در میان بگذارند گفت: امیدواریم مسئولان نیز پیگیری‌های لازم را برای رفع مشکلات انجام دهند.

کد خبر 5442546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha