۱۴ اسفند ۱۴۰۰، ۱۸:۱۷

در بازدید از حریم «فلک‌الافلاک» مطرح شد؛

ضرب‌الاجل بازرس کل به شهرداری وآبفا/حریم فلک‌الافلاک ساماندهی شود

ضرب‌الاجل بازرس کل به شهرداری وآبفا/حریم فلک‌الافلاک ساماندهی شود

خرم‌آباد- رئیس سازمان بازرسی لرستان به شهرداری خرم‌آباد و همچنین شرکت آب و فاضلاب استان برای ساماندهی حریم قلعه تاریخی «فلک‌الافلاک» طی روزهای آتی ضرب‌الاجل داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید رازانی امروز شنبه در بازدید از حریم قلعه تاریخی «فلک الافلاک» اظهار داشت: بعد از تقریباً دو سال از شروع شیوع ویروس منحوس کرونا، قرار است که با تصویب ستاد ملی کرونا مسافران نوروزی بتوانند مسافرت‌های خود را از جمله به استان لرستان انجام دهند.

انتقاد از عملکرد شهرداری و آب و فاضلاب

وی با بیان اینکه یکی از محل‌های مورد توجه مسافران نوروزی قلعه تاریخی «فلک الافلاک» است عنوان کرد: در این راستا امروز بازدیدهایی را از حریم و اطراف این قلعه تاریخی داشتیم.

رئیس سازمان بازرسی لرستان در ادامه با انتقاد از عدم همکاری شهرداری خرم آباد و همچنین شرکت آب و فاضلاب استان در رابطه با ساماندهی حریم و اطراف قلعه «فلک الافلاک» و همچنین ساماندهی پارکینگ‌های اطراف این قلعه بیان داشت: تاکید ما به مدیران این دو دستگاه همکاری لازم با میراث فرهنگی و همچنین انجام اقدامات لازم برای رفع مشکلات و نواقص موجود است.

ضرب‌الاجل بازرس کل به شهرداری وآبفا/حریم فلک الافلاک ساماندهی شود

رازانی با انتقاد از وضعیت سنگ فرش‌های حریم و اطراف قلعه «فلک الافلاک»، وجود گودال‌ها و چاله‌های فراوان و همچنین وجود مکان‌های تجمع معتادان در حریم این قلعه تاریخی بیان داشت: این امر به طور حتم زیبنده مرکز استان برای حضور گردشگران نوروزی نیست.

ضرب الاجل بازرس کل لرستان به شهرداری و آب و فاضلاب

وی تاکید کرد: تلاش ما این بوده که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی لرستان، معاون خدمات شهری شهرداری خرم آباد، شرکت آب و فاضلاب قسمت‌ها و بخش‌هایی از اطراف قلعه که دارای اشکالاتی بود را به صورت میدانی بازدید کنیم تا دستگاه‌های یاد شده اقدام به رفع آنها کنند.

رئیس سازمان بازرسی لرستان با اشاره به اینکه خوشبختانه شهرداری بلافاصله کار را شروع کرد و تلاش خواهد کرد که اشکالاتی که وجود دارد را از امروز بعدازظهر رفع کند ادامه داد: قسمتی که به شرکت آب و فاضلاب ارتباط دارد نیز باید از سوی این شرکت و مدیرعامل آن، طی چند روز آینده شروع به رفع اشکال شود.

رازانی بیان داشت: تلاش ما این است که بتوانیم فضای مطلوب و مناسبی را در خیابان کنار قلعه «فلک الافلاک» برای حضور مسافران نوروزی فراهم کنیم.

ضرب‌الاجل بازرس کل به شهرداری وآبفا/حریم فلک الافلاک ساماندهی شود

همه برای ساماندهی حریم «فلک الافلاک» پای کار بیایند

وی با تاکید بر اینکه انتظار ما از رسانه‌ها این بوده که همان طور برای نشان دادن اشکالات و نواقص همکاری می‌کنند، از این به بعد هم در محل‌هایی که قرار است گردشگران حاضر شوند، این اشکالات و نواقص را به ما اعلام کنند گفت: به طور حتم این امر از سوی سازمان بازرسی پیگیری خواهد شد.

رازانی تاکید کرد: همه با همدیگر باید تلاش کنیم، به صرف اینکه یک جلسه‌ای برگزار و یا نامه‌ای ارسال شود، کافی نیست و باید به صورت میدانی پیگیری شود تا مصوبات و نامه‌ها عملیاتی و اجرای شوند.

ضرب‌الاجل بازرس کل به شهرداری وآبفا/حریم فلک الافلاک ساماندهی شود

وی با اشاره به همکاری و پای کار بودن مدیرکل میراث فرهنگی لرستان در این رابطه افزود: امیدواریم با همکاری همه دستگاه‌ها بتوانیم نواقص و اشکالاتی که در حریم و اطراف قلعه «فلک الافلاک» وجود دارد را ظرف امروز و چند روز آینده برطرف کنیم.

کد خبر 5439460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha