۲۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۳۶

فرمانده انتظامی استان ایلام:

۶۰ واحد گشتی پلیس راه در محورهای ارتباطی ایلام مستقر می شوند

۶۰ واحد گشتی پلیس راه در محورهای ارتباطی ایلام مستقر می شوند

ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام از حضور شبانه‌روزی ۳۰۰ واحد گشت انتظامی و ۶۰ واحد گشت پلیس راه برای ایام پایانی سال و نوروز ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر ظهر جمعه در حاشیه بازدید از ایستگاه نوروزی انتظامی گل محمدی شهرستان ایلام اظهار داشت: تمامی تلاش پلیس استان معطوف به این خواهد شد که هم استانی‌های عزیز و مسافران نوروزی با خاطره‌ای خوش از تعطیلات نوروز خود استفاده کنند و دغدغه‌ای در زمینه امنیت و آرامش نداشته باشند.

وی با بیان اینکه وجود ایستگاه‌های انتظامی موجب رضایت خاطر هم استانی‌ها و مسافران نوروزی می‌شود گفت: در ورودی و خروجی‌های استان، ۱۱ ایستگاه به مردم و مسافران نوروزی خدمات انتظامی ارائه خواهند داد.

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: به منظور آرامش مردم در داخل شهرها نیز با استفاده از تمامی ظرفیت‌های ستادی و اجرایی، ۳۰۰ واحد گشت انتظامی را فعال کرده‌ایم.

سردار القاصی مهر گفت: در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی نیز علاوه بر فعالیت ۶۰ واحد گشت پلیس راه به صورت آشکار، تعداد ۸ دستگاه گشت نامحسوس خودرویی نیز برای کاهش تصادفات و نظارت بر رانندگان پرخطر، پیش‌بینی شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه همه همکاران در انتظامی استان تلاش خواهیم کرد تا مردم عزیز و مسافران نوروزی با یک خاطره خوب وارد ایلام شده و پس از استفاده از تعطیلات با بدون حادثه شهرهای خود بازگردند از رانندگان خواست رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از حرکات حادثه‌ساز را برای پیشگیری از حوادث و سوانح ترافیکی حتماً در دستور کار خود قرار دهند.

کد خبر 5449935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha