۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل عنوان کرد؛

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت رسالت اصلی رسانه ملی

تبیین فرهنگ ایثار و شهادت رسالت اصلی رسانه ملی

اردبیل-تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رشادت های رزمندگان و شهدای والامقام رسالت مهم رسانه ملی در برهه کنونی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی ملااحمدی با حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور اظهار کرد: مهمترین رسالت ما ترویج و تبیین فرهنگ و ایثار و شهادت و رشادت‌های شهدای والامقام، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران در جامعه است و رسانه ملی به نوبه خود در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی گفت: صداوسیما مرکز اردبیل نیز با تولید و پخش برنامه‌های فرهنگ ایثار و شهادت و تهیه گزارش از مناطق عملیاتی در صدد انتقال ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروزی به ویژه جوانان و نوجوانان است.

مدیرکل صدا و سیمای اردبیل اقتدار و عظمت کنونی کشورمان را مدیون خون شهدای والامقام عنوان کرد و افزود: ما با جان و دل راه شهدای والامقام را ادامه می‌دهیم و این امر می‌تواند در قالب خدمت بی منت به مردم محقق شود.

ملااحمدی از برقراری سه ارتباط زنده تصویری از مناطق عملیاتی توسط صداوسیمای مرکز اردبیل خبر داد و عنوان کرد: برنامه مختلفی هم در این راستا تولید و پخش می‌شود.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل به همراه مسئولان ارشد استانی از یادمان شهدای والامقام در خوزستان و اردوگاه شهید حبیب الهی در اهواز و اردوگاه شهید باکری در خرمشهر و قدمگاه شهدای والامقام در شلمچه بازدید کردند.

کد خبر 5454832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha