۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۱۲

رئیس اتحادیه قنادی تهران در گفتگو با مهر:

قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان اعلام شد

قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان اعلام شد

رئیس اتحادیه قنادی تهران گفت: زولبیا و بامیه در واحدهای درجه یک کیلویی ۷۰ هزار تومان و در واحدهای درجه دو کیلویی ۶۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

علی بهره مند در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد قیمت زولبیا و بامیه در ماه رمضان، اظهار کرد: قیمت زولبیا و بامیه امروز از سوی سازمان صمت استان تهران تعیین و ابلاغ شد که بر این اساس، قیمت این محصولات در واحدهای درجه یک کیلویی ۷۰ هزار تومان و در واحدهای درجه دو کیلویی ۶۰ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

رئیس اتحادیه صنف دارندگان قنادی، شیرینی‌فروشی و کافه قنادی تهران افزود: سال گذشته قیمت زولبیا و بامیه در واحدهای درجه یک کیلویی ۴۸ هزار تومان بود که امسال به دلیل افزایش قیمت مواد اولیه، نرخ‌ها تغییر کرد.

وی ادامه داد: البته نرخ برخی از مواد اولیه مورد استفاده در قنادی‌ها بیش از ۱۰۰ درصد افزایش یافته است.

بهره مند گفت: دولت برای تنظیم بازار ماه رمضان اقدام به توزیع شکر و روغن با نرخ دولتی برای واحدهای قنادی کرده است اما کفاف واحدها را نمی‌دهد.

کد خبر 5458318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • آخرالزمان IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      3 0
      مملکت گل و بلبل شده ...
    • تقی IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۶
      2 0
      چراباید یک کیلو زولبیا ۴۸هزار باشد مگ چقدر شکربرده ثانیا خود اتحادیه ها عامل گرانی وتورم هستند دولت باید خودش قیمت اعلام کند نه کسی که خودش ۲۰ تا مغازه دارد بعدش درجه یک ودو چیه همشون درجه ۵هستند مردم باید بگند نه دزدان
    • سلطان IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۷
      0 0
      مملکت نیست دلال بازی هرکسی هر کاری عشقش میکشه انجام میده ظرف 3سال قیمت همه چی فضای شده پژو پارس از 30میلیون ب 300میلیون رسید پراید درپیت از 12میلیون ب 200میلیون رسیده موتور سیکلت ب 50میلیون رسیده خدا بزنه ب کمر کسانی که باعث این همه گرانی و تورم شدن