۲۲ فروردین ۱۴۰۰، ۱۶:۲۹

در گفتگو با مهر؛

قیمت زولبیا و بامیه اعلام شد/ درجه یک ۴۸ هزار تومان

قیمت زولبیا و بامیه اعلام  شد/ درجه یک ۴۸ هزار تومان

 رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی پزان تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در واحدهای درجه یک ۴۸ هزار تومان و در واحدهای درجه دو ۳۸ هزار تومان تعیین شد.

علی بهره مند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در مورد وضعیت قیمت زولبیا و بامیه در ایام ماه رمضان، اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم از زولبیا و بامیه، قیمت این دو مواد خوراکی از امروز مشخص شد. بر این اساس قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه در واحدهای درجه یک ۴۸ هزار تومان و در واحدهای درجه دو ۳۸ هزار تومان تعیین شد.

رئیس اتحادیه قنادان و شیرینی پزان تهران افزود: درجه یک یا دو بودن محصول تولیدی نیز بر اساس کیفیت مواد خوراکی دسته بندی شده است.

بهره مند گفت: امکان فروش اینترنتی این محصولات نیز فراهم شده و مردم می‌توانند به صورت اینترنتی خریدهای خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: واحدهای تولیدی مکلف به رعایت پروتکل‌های بهداشتی هستند و اتحادیه نیز به صورت ویژه بر عملکرد آنها نظارت می‌کند و در صورت مشاهده تخلف، واحد متخلف را به نهادهای نظارتی معرفی خواهد کرد.

کد خبر 5186661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
      2 0
      باریکلا واقعا!!!!
    • احمدی IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      0 0
      خیلی ممنونم . واقعا لطف میکنین در حق مردم . یه روزه بود که اونم نمیگیریم خیالتون راحت شما برین بهشت واستون پارچه خوش آمد گویی زدن دم در .
    • خسرو IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۱
      0 0
      سلام، ما که مسئول درست حسابی نداریم... این مسئولین انتصابی هم به تبع از مسئولین بالاتری همشون یاد گرفتن دو پهلو صحبت کنند تا راه دزدی و فرار از مسئولیت را باز نگه دارند... آخه مردم عادی چطور درجه ۱ و ۲ را مشخص کنند و کدام بقالی میگه ماست من ترشه.... برای اینکه درصد افزایش چشمگیر نباشه فقط دو پهلو
    • مینا IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
      0 0
      خاک تو سرتون بشه که قیمت زولبیا بامیه تون از یارانه تون بیشتره 😐🤣مرده شورتون ببرن به گند کشیدین اقتصاد جامعه رو یعنی باریکلا دارید خب بخاطر اینکه ابروتون نره حداقل قیمت شیرینی میهمانی خدا رو از قیمت یارانه تون کمتر میکردین تا به عقلتون شک نکنن