۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۴۹

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خبر داد؛

اعتبار ۳۲۰۰ میلیارد تومانی نوسازی مدارس از محل مشارکت خیران

اعتبار ۳۲۰۰ میلیارد تومانی نوسازی مدارس از محل مشارکت خیران

فیروزکوه- رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: از محل اعتبارات مشارکتی با خیران در سال ۱۴۰۱ سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، مهرالله رخشانی مهر پیش از ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از مدارس فیروزکوه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در صورت تخصیص اعتبار عدد قابل توجهی در بین استان‌های کشور توزیع می‌شود، سال گذشته از محل همین اعتبار ۱۹۰ میلیارد تومان برای استان تهران تأمین اعتبار شده است.

رخشانی مهر گفت: با پیگیری نماینده شهرستان‌های فیروز کوه و دماوند در مجلس از مراکز آموزشی و ورزشی شهید مطهری، هفده شهریور سابق، باقرالعلوم (ع) پژوهش سرای دانش آموزی شهدای هسته‌ای و سالن تختی که نیازمند تخریب و بازسازی هستند بازدید داشتیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد: باز سازی و تخریب این مراکز آموزشی و ورزشی از محل اعتبارات مشارکتی با خیران و طرح‌های مختلف تخریب، بازسازی و یا از محل طرح‌های احداثی رقم اعتبارات را افزایش خواهیم داد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور عنوان داشت: در سال‌های گذشته خیران مدرسه ساز مشارکت قابل توجهی در نوسازی مدارس داشتند و از محل اعتبارات مشارکتی با خیرین در سال ۱۴۰۱ سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در اختیار داریم که در صورت تخصیص اعتبار عدد قابل توجهی است که بین استان‌های کشور توزیع می‌شود.

وی بیان داشت: پس از این بازدید جلسه‌ای با حضور نماینده مجلس در حوزه انتخابیه، فرمانداران، مدیر کل آموزش و پرورش استان و سایر مسئولان برای تصمیم گیری و اولویت بندی برگزار می‌کنیم و ایجاد چند مدرسه در این شهرستان را در دستور کار قرار می‌دهیم.

کد خبر 5472566

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha