۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی:

اسرائیل در بزرگترین زندان دنیا حبس شده است

اسرائیل در بزرگترین زندان دنیا حبس شده است

قزوین- نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: اسراییل با دیوار کشی دور شهرک‌های خود، بزرگترین زندان‌های دنیا را برای خود ساخته و خود را در یک زندان حبس کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر فاطمه محمدبیگی در تجمع روز قدس مردم شهر محمدیه اظهار کرد: امروز وضعیت جهان اسلام و وضعیت رژیم غاصب اشغالگر قدس گویای تحولات عظیمی در آینده نزدیک است و می‌توان به راحتی احساس کرد که رژیم اسرائیل رو به نابودی و رژیم استکباری آمریکا رو به افول است.

وی افزود: تغییر نقشه جنگ ترکیبی در حال وقوع است و با توجه به وضعیتی که در اکراین ایجاد شده باید با یک دنیای پیچیده روبرو شویم و لذا موقعیت ژئوپلتیک جمهوری اسلامی و نوع موضع‌گیری جمهوری اسلامی ایران در عرصه تحولات منطقه علی‌الخصوص فلسطین بسیار مهم است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: دست آمریکا در ایجاد، تجهیز و هدایت آزمایشگاه‌های بیولوژیک برای مدیریت جمعیت جهان و استفاده از ابزار بیوتروریسم برای تغییر آرایش قدرت در دنیا توسط صهیونیست‌ها کاملاً آشکار شده است.

وی تاکید کرد: باید سیاست خارجی کشورمان را به ابزارهای مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی و نظامی مجهز کنیم و نوع موضع‌گیری کشور را مبتنی بر قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران و حمایت از جبهه مقاومت قرار دهیم.

محمدبیگی با بیان اینکه حمایت از انتفاضه باید در دستور کار قرار بگیرد، اضافه کرد: انتفاضه‌ای که از پرتاب سنگ شروع شده بود، امروز به پرتاب موشک‌ها تبدیل شده و به شدت اسرائیل را از آینده خود بیمناک کرده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست‌ها اذعان دارند که اسرائیل دیگر جایی برای زندگی نیست و مرتب از حملات مردم مقاوم فلسطین که روز به روز رو به افزایش است می‌ترسند.

وی تاکید کرد: اسرائیل با دیوار کشی دور شهرک‌های خود، بزرگترین زندان‌های دنیا را برای خود ساخته و خود را در یک زندان حبس کرده است.

محمدبیگی اظهار کرد: آرمان فلسطین امروز صرفاً متعلق به ملت فلسطین نیست و هر انسان آزاده ای در سر آرمان فلسطین را دارد.

وی عنوان کرد: بنای ما در مجلس شورای اسلامی حمایت کامل از مردم فلسطین است و اهمیت آن به قدری است که شخص رئیس مجلس ریاست گروه دوستی ایران و فلسطین است.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع برجام تصریح کرد: امروز آنچه از برجام به درد ملت ایران می‌خورد امکان راستی آزمایی واقعی، تضمین کتبی، کاهش ملموس تحریم، برداشتن موانع تبادل بانکی در سطح بین‌المللی است تا بتوانیم با حفظ استقلال و عزت ملی و رعایت حقوق ملت ایران شاهد اثر بهبود وضع معیشتی و اقتصادی ملت ایران باشیم.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد برجام مثل گذشته بدون راستی آزمایی بدون فرجام باشد و مردم در سفره زندگی خود آن را احساس می‌کنند نتیجه‌ای نخواهد داشت.

محمدبیگی با بیان اینکه متأسفانه تا کنون امریکایی‌ها قصد کوتاه آمدن در مذاکرات ندارند و مرتب به دنبال زیاده خواهی هستند، ادامه داد: دولت باید به گونه‌ای مذاکرات را مدیریت کند که مردم نفع واقعی ببرند.

وی گفت: گره زدن برنامه‌های اقتصادی در برجام قطعاً بی فایده است و خوشبختانه رئیس جمهور هم چنین برنامه‌ای دارند و این جای خوشحالی است و با این نگاه می‌توانیم از تحریم‌ها عبور کنند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت اقداماتی برای کاهش فشار اقتصادی بر مردم انجام داده اما این مقدار راضی کننده نیست، اضافه کرد: دولت هرچه سریع‌تر برنامه‌های اقتصادی خود را برای رفع تورم، مهار بیکاری و تنظیم بازار انجام دهد.

وی در پایان با اشاره به موضوع گرانی خودرو و در کشور نیز گفت: گرانی و افزایش افسار گسیخته قسیمت خودرو قابل قبول نیست و وزیر صمت هرچه سریع‌تر باید این بازار را کنترل کند.

کد خبر 5478647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha