۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲:۲۹

ادامه وضعیت ناامنی ها در فلسطین اشغالی؛

وضعیت بحرانی یک افسر صهیونیست پس از حادثه در شهرک «شوهام»

وضعیت بحرانی یک افسر صهیونیست پس از حادثه در شهرک «شوهام»

حادثه امنیتی در یکی از شهرک های صهیونیست نشین فلسطین اشغالی به زخمی شدن یک افسر این رژیم منجر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شهرک صهیونیست‌نشین «شوهام» در ساعات بامدادی دچار حادثه امنیتی شد که در آن حداقل یک صهیونیست به شدت زخمی شده است.

منابع اسرائیلی در فلسطین اشغالی نیز به این حادثه پرداخته‌اند و از جمله روزنامه «یدیعوت آحارونوت» گفت: «یک اتفاق غیرعادی در شوه‌ام رخ داد که در آن یک سرنشین غیرقانونی که در حال رانندگی یک وسیله نقلیه سرقتی بود، در جریان تعقیب و گریز پس از آن یک افسر پلیس را زیر گرفت. این حادثه در حال حاضر مجرمانه تعریف شده است.»

پلیس رژیم صهیونیستی نیز با انتشار بیانیه‌ای درباره این حادثه گفت: «یکی از اعراب ساکن فلسطین اشغالی که یک وسیله نقلیه را سرقت کرده بود، افسری را که اکنون در شرایط بحرانی به سر می‌برد، زیر گرفت.»

رژیم صهیونیستی در بدترین وضعیت امنیتی خود به سر می‌برد. ناامنی در مناطق اشغالی فلسطین حتی تا بدان جا ادامه یافته که شب گذشته نظامیان صهیونیستی در یکی از شهرک‌های این رژیم تا مرز خلع سلاح کامل پیش رفته‌اند. این وضعیت پس از آن پیش آمد که منابع عبری زبان در نیمه شب شنبه از وقوع عملیات تیراندازی در شهرک صهیونیست‌نشین «آرئیل» در نزدیکی «سلفیت» خبر دادند.

کد خبر 5479914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha