منابع عبری زبان:

عملیات مقاومتی در قدس؛ یک صهیونیست زخمی شد

عملیات مقاومتی در قدس؛ یک صهیونیست زخمی شد

عملیات مقاومتی در قدس به زخمی شدن یک صهیونیست شهرک نشین در مناطق اشغالی منجر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عملیات مقاومتی شهروند فلسطینی به زخمی شدن یک شهرک‌نشین اشغالگر اسرائیلی در شامگاه امروز سه شنبه منجر شد.

منابع عبری زبان محل این عملیاتی ضد اشغال را در غرب قدس اعلام کرده و در این ارتباط افزودند که عملیات مذکور با سلاح سرد علیه شهرک نشین صهیونیست انجام شده است.

همچنین گفته شده که این عملیات مقابل مجتمع تجاری راموت در غرب قدس صورت گرفته وضعیت شهرک نشینی که مورد حمله واقع شده، وخیم است.

نیروهای امدادی فرد زخمی را به بیمارستانی اسرائیلی منتقل کرده اند.

از سوی دیگر همزمان با انجام این عملیات، منابع عبری زبان اعلام کردند که نیروهای پلیس به سمت مجری این عملیات تیراندازی کرده و او را مجروح و در نهایت بازداشت کردند.

همزمان منابع فلسطینی با انتشار این خبر گفتند که «اسماعیل نمر»، شهروند ۴۴ ساله فلسطینی عملیات قهرمانانه مذکور را انجام داده است.

طی ماه‌های گذشته همزمان با ادامه اشغالگری نیروهای صهیونیستی، عملیات مقاومتی و ضد اشغالگری نیروهای فلسطینی نیز چند برابر شده است. همزمان امنیت ساکنان شهرک‌های اشغالی به شدت مختل گردیده و صهیونیست‌های ساکن در مناطق اشغالی با نگرانی و اضطراب دو چندان روزگار را می‌گذرانند.

رسانه‌های صهیونستی تلاش زیادی دارند تا این گونه عملیات‌ها و حوداث را سانسور و بایکوت کرده و از انتشار خبرهای پیرامون آن جلوگیری کنند تا شهروندان ساکن در مناطق اشغالی نسبت به اوضاع امنیتی و بدتر شدن شرایط آگاهی کمتری داشته باشند.

کد خبر 5542398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha