۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی :

القای جدایی دین از سیاست یک فریب است

القای جدایی دین از سیاست یک فریب است

بیرجند- نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: القای جدایی دین از سیاست توسط استکبار جهانی در حقیقت یک فریب است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید علیرضا عبادی صبح شنبه در دیدار با فرمانده و کارکنان تیپ مردم پایه سپاه انصارالرضا (ع) اظهار کرد: اعتقادات ما با یک سری از بایدها و نبایدها گره خورده و الزاماتی را به همراه دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خداوند متعال متصدیان امور اعتقادی و مذهبی مردم را پیامبران و ائمه معصوم (ع) قرار داده است، بیان‌کرد: امین بر مسائل دینی و اعتقادی نیز علمای عادل هر عصر هستند.

عبادی با بیان اینکه القا جدایی دین از سیاست توسط شیاطین و استکبار جهانی در حقیقت یک فریب است، گفت: خود استکبار جهانی این جمله را نقض کرده است و دین‌های انحرافی را در خدمت سیاست‌های خود گرفته است.

وی اظهار کرد: امروزه استکبار جهانی کاری کرده است که کشورهای اسلامی و ادیان در خدمت افرادی فاسدی چون بن سلمان سعودی باشد و تنها به چند رکعت نماز در دینداری آنان راضی شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه هدف از کارهای عقیدتی و فرهنگی رسیدن به حیات طیبه است، بیان‌کرد: دنیای امروز نرخ حیات را بسیار ارزان کرده است و با جنگ و جنایت و غیره جان انسان‌ها به راحتی گرفته می‌شود و شعارگونه و ریاکارانه حرف از حقوق بشر می‌زنند.

عبادی یادآور شد: منافقین و استکبار در کارنامه خود ۱۷ هزار ترور در ایران را در کارنامه خود دارد این در حالی است که دین ارزش حیات را ابدیت می‌داند.

کد خبر 5483576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha