۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳

فروش شیرآلات استیل به صنایع کشور

فروش شیرآلات استیل به صنایع کشور

تهران- فروش شیرآلات استیل با توجه به ویژگی‌های آنها به بسیاری از صنایع رایج است. این ویژگی‌ها موجب می‌شود تا بسیاری از صاحبین کسب و کار از این نوع شیرآلات استفاده کنند.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، فروش شیرآلات استیل با توجه به ویژگی‌های آنها به بسیاری از صنایع رایج است. این ویژگی‌ها موجب می‌شود تا بسیاری از صاحبین کسب و کار از این نوع شیرآلات استفاده کنند. در کنار این نوع ار شیرآلات دسته‌های دیگری نیز وجود دارند که می‌توانند برای صنایع مختلف مفید واقع شوند. شیرآلات استیل به شیرآلاتی گفته می‌شود که از جنس استیل هستند و در مواردی کاربرد دارند که شیرآلات باید فشار زیادی را تحمل کنند. از مزایای استفاده از شیرآلات استیل به جز استقامت بالای آنها می‌توان به ضد زنگ بودن آن اشاره کرد به این ترتیب می‌توان از آن برای انتقال و کنترل آب استفاده کرد. ما در این مطلب سعی داریم تا شیرآلات استیل و انواع آن را به شما معرفی کنیم.

معرفی اجزای اصلی شیرآلات

بدنه شیرآلات

عملکرد اساسی بدنه در شیرآلات صنعتی نگه داشتن اجزا در کنار یکدیگر است. انتهای بدنه به منظور اتصال پایپ به سایر اجزا در سیستم در نظر گرفته شده است. اجزا روی بدنه با اتصالات صنعتی متفاوتی از جمله اتصالات فلنچی، اتصالات سوکتی، اتصالات رزوه ای و در نهایت اتصالات جوشی استیل به یکدیگر متصل می‌شوند.

درپوش یا بونت

کلاهک پوشاننده بدنه شیرآلات صنعتی بونت نام دارد. درپوش برای جلوگیری از ورود گرد و غبار و ایزوله کردن اجزای داخل شیرآلات درپوش روی بدنه به روش‌های پیچی و روش جوشی و یا روش رزوه ای مونتاژ می‌شود. در واقع اصلی ترین وظیفه این بخش محافظت نمودن از بخش‌های داخلی شیرهای صنعتی است.

مجرآبند یا دیسک

مجرآبند به جسمی که جلوی عبور سیال را گرفته و مسیر عبور سیال را از طریق مجرا تعبیه شده مشخص می‌کنند، شکل مجرآبند با توجه به شیرآلات دیسکی و توپی و مخروطی و غیره می‌باشد. مجرآبند یا دیسک قسمتی متحرک یکی از اجزای شیرهای صنعتی است که در واقع عامل قطع و وصل شدن جریان است.

Description: C:\Users\SYS3\Desktop\valves-parts.jpg

ترمیم شیرآلات

به اجزای قابل جا به جایی و قابل خارج کردن شیرآلات، تریم گفته می‌شود. تریم به مجموعه از قطعاتی گفته می‌شود که در آببند کردن شیرآلات تأثیر مستقیم دارند. در تریم، قطعاتی همچون دیسک، سیت یا نشیمنگاه، ساقه یا استم و … وجود دارند که هر یک از این قطعات قابلیت تعویض دارند.

نشیمنگاه یا سیت

سیت برای آببند کردن اطراف مجرابند (دیسک، بال و غیره) و نشستن مجرآبند روی آن استفاده می‌شود. نشیمنگاه یکی از اجزای داخلی و ثابت ساختار اصلی شیر است که در زیر دیسک قرار دارد. در شیرهایی که حرکت دیسک در آن‌ها به صورت خطی است هنگامی که شیر باز است دیسک و نشیمنگاه هیچ ارتباطی با هم ندارند؛ اما وقتی که دیسک پایین آید و جریان قطع شود دیسک کاملاً در نشیمنگاه می‌نشیند.

استم یا ساقه

ساقه یا استم یکی دیگر از اجزای شیرآلات صنعتی می‌باشد که وظیفه حرکت دادن دیسک، پلاگ یا توپ به منظور باز یا بسته نمودن شیرآلات صنعتی را عهده‌دار می‌باشد. ساقه یا استم، معمولاً به طرق مختلفی به بدنه متصل می‌شوند و به عنوان عامل انتقال دهنده حرکت در نظر گرفته می‌شود. استم از یک سمت، به هندویل اهرم و از طرف دیگر به دیسک متصل می‌شود. استم، دیسک را به صورت خطی یا گردان به حرکت درآورده و سبب باز و بسته شدن شیر می‌شود.

یوک شیرآلات

به رابط بدنه و درپوش شیر با عملگر یوک گفته می‌شود جنس یوک باید دارای مقاومت به ضربه و فشار باشد. یورک باعث اتصال بدنه یا بونت شیر با مکانیزم فعال می‌باشد.قسمت بالای یوک نگهدارند مهره یوک، مهره استم یا بوشینگ یوک می‌باشد و استم شیرها از درون آن‌ها حرکت می‌کند.معمولاً یوک در جهت وصل کردن گیربکس و اکتیوتر به حالت باز می‌باشد. همچنین باید دارای مقاومت کافی ناشی از نیروهای خارجی باشد.

پکینگ یا گسکت

برای آببند کردن و جلوگیری از ورود گرد و غبار به شیر از پکینگ ما بین استم و درپوش استفاده می‌شود، پکینگ در واقع نوعی درزگیر رشته‌ای است که برای جلوگیری از نشت و چکه کردن مایعات در شیرها به کار می‌رود از گسکت ها یا واشرهای آب بندی در قسمت‌های دیگه مانند بین درپوش و بدنه و غیره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این بخش از شیرآلات صنعتی به منظور جلوگیری از ایجاد نشتی استفاده می‌گردد. وظیفه اصلی این قسمت، جلوگیری از ایجاد نشتی و خروج سیال مورد نظر می‌باشد.

Description: D:\vsk\Client\Aminstore\عکس\WhatsApp-Image-2020-09-06-at-11.39.26-AM.png

فروش شیرآلات استیل در بازار تهران

یکی از مراکز معتبری که فروش شیرآلات استیل را انجام می‌دهد، فروشگاه لوله و اتصالات امین می‌باشد فروشگاه امین در زمینه ارائه شیرآلات،، لوله، اتصالات و محصولات مربوطه بیش از بیست سال تجربه دارد. این فروشگاه در سال ۱۳۷۵ تأسیس شد و در پروژه‌های شهرداری‌های مناطق ۱-۳-۵، بیمارستان تخصصی چشم نگاه، دانشگاه علم وصنعت، ستاد مشترک، شرکت بام آنرژی (پروژه‌های بام لند، بام زعفرانیه و غیره)،شرکت ترمو اسکان، پروژه‌های مسکن مهر ۳۶۰ واحدی و ۱۲۰۰ واحدی هشتگرد و ۱۲۰ واحدی پرند، شرکت گروه صنعتی کاوه، پارس آنلاین، برج آبشار، شرکت صاایران، باتری سازی نیرو، صدا و سیما، ایران دارو، شرکت دلپذیر، شرکت مانیزان، شرکت سپید ماکیان، شرکت آذین، آوین سینا، بیمارستان عرفان، برج آرتمیس، شرکت مخابرات، پادگان حضرت ابولفضل (ع)، بیمارستان سرطان مرکز صالح، شرکت ابر آرمان و هپاسکو تأمین ملزومات مشارکت داشته است. شایان ذکز است که این فروشگاه به صورت تخصصی تمامی نیازهای تأسیساتی شما را برآورده می‌سازد و می‌تواند مشاوره دقیقی برای پروژه‌های شما به شما ارائه دهد. اگر قصد خرید لوله و اتصالات پلی اتیلن جوشی و یا خرید لوله مانیسمان و یا سایر محصولات تاسیساتی را دارید با این مرکز تماس حاصل فرمائید.

آدرس: تهران - خیابان خیام شمالی - رو به روی درب شرقی پارک شهر - کوچه قورخانه - پلاک ۶۸

تلفن: ۳۳۹۰۰۸۳۲

۳۳۹۰۰۷۶۵

۳۳۹۱۳۹۰۷

۳۳۹۵۸۰۹۵

همراه: ۰۹۱۲۲۴۴۱۴۰۴ (امین یعقوبی)

۰۹۱۲۲۷۸۴۹۷۳( رامین یعقوبی)

آدرس وب سایت: http://aminpipestore.com/

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5486474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha