۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۳۷

معاون بنیاد شهید مطرح کرد؛

تصویب آیین‌نامه پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان ماده ۳۸

تصویب آیین‌نامه پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان ماده ۳۸

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید از تصویب آیین‌نامه پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان حالت اشتغال و جانبازان مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران در هیئت دولت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود پاکدل، در حاشیه نشست پایش برنامه عملیاتی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: با پیگیری‌های مؤثر رئیس بنیاد و نیز مشارکت معاونت حقوقی ریاست جمهوری چهارشنبه گذشته آئین‌نامه پرداخت پاداش پایان خدمت جانبازان حالت اشتغال و جانبازان مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات ایثارگران به تصویب دولت رسیده است.

وی ادامه داد: در آئین‌نامه مذکور شرایط احراز بازنشستگی، میزان پرداخت مستمری، نحوه احراز بازنشستگی، سنوات و پرداخت آن و همچنین چگونگی تأمین اعتبارات مربوط تبیین شده است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: به محض ابلاغ آئین‌نامه در چارچوب مفاد این تصویب‌نامه، فرایند صدور احکام بازنشستگی برای گروه‌های مشمول و نیز پرداخت آن بر اساس اعتباراتی که از سوی سازمان برنامه تخصیص خواهد یافت آغاز شود.

آئین‌نامه مذکور پس از سال‌ها تأخیر با پیگیری‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در هیئت دولت به تصویب رسیده است.‌

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کد خبر 5493884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جانباز IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۹
      1 0
      سلام این کی اجرا مشود امیدوارم ده سال دیگرطول نکشد فدایی همه جانبازان وطن عزیزم ایران
    • علی IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۱
      0 0
      خداوند به کسانی که در این راه تلاش وکوشش کردند وپس از سالها انتظار این ایین نامه به تصویب برسد اجر جزیل عنایت فرماید.بلاخص مدیریت واقای پاکدل که همیشه پشتیبان خونواده شهدا وایثارگران بوده وهستند.
    • عزیزالله صفری قلعه کلی IR ۱۷:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۱
      1 0
      سلام. جناب پاکدل خداقوت ..گناه ما چیست از 13 سالگی در جبهه بودیم یعنی 38ماه حضور در جبهه ودو مرحله. مجروح و2سال واندی مفقودلاثر بودیم با این همه سابقه چون سن ماه 60نمیباشد امسال بازنشستگی بمن امثال من تعلق نمیگیرد ...
    • جانباز حالت اشتغال مرودشت فارس IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      1 0
      متاسفم برات ثبت نکن روزش که شد خواهی دبد جانلاز حقش رو چه جوری مبگیره
    • جانباز حالت اشتغال مرودشت فارس IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
      1 0
      جانباز تبعیض رو نمی پذیره یت به همه میدید یا باید روبروی ما جانبازان بابستید
    • جانباز جنگ IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۶
      0 0
      ماحانبازان اجازه نمیدیم فرق بین مون بذغرن همین بودجه که اومده بین همه تقسیم منند تا چند ماه دیگه که دوباره بودجه بیاد همع گیرن بنده خودم سه تا فرزند تحصیلکرده مجرد بیکار دارم یه مسکن چهل متری خالا بخای شصت پنجاه وهشت سال دارم اما چهل ساله جانبازم اما خقوق بیست ساله که ازبنیاد میگیرم تا کی باید صبر ک
    • صدر IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۷
      0 0
      با عرض سلام و خسته نباشید‌جناب آقای پاکدل بزرگوار خیلی از جانبازان به دلایل مختلف به بنیاد مراجعه نکرده اند و بعدا طی سال های بعد حالت اشتغال یا حقوق بگیر شده اند در ضورتی که زمان مجروحیتشان سالها قبل بوده اینگونه که سنواتشان کم شده و به نوعی تا زمان بازنشستگی پایمال خواهد شد.لطفا عنایت بفرمایید.
    • صدر IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۴
      0 0
      این ایین نامه وجاهت قانونی ندارد و نه از ماده ۵۱ صحبتی شده و همچنین مغایر قوانین مصوب سال ۷۴ و یا ۸۶ میباشد.در ضمن طبق رای دیوان عدالت جانباز به اختیار خود میتواند ۳۵ سال خدمت درخواست بازنشستگی دهد و این کاملا اختیاریست اما شما بجای ارفاق به جانباز طبق قانون شرایط آن را تغییر دادید. و خیلی مساعل دیگ
    • جانبازحالت اشتغال ماده سی وهشت IR ۰۶:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۵
      0 0
      سلام نوزدهم تیر شصت ساله میشم نمی پونیم چقدر پاداش بهمون میدن چند وقت بعد از ثبت در دفتر پیشخوان واریز میشه اطلاع رسانی کنید