۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۳۹

پژوهشگر حوزه عفاف و حجاب:

انقلاب اسلامی به زنان مقام و منزلت داد

انقلاب اسلامی به زنان مقام و منزلت داد

همدان- پژوهشگر حوزه حجاب گفت: نگاه انقلاب اسلامی به زن به بانوان جایگاه داد، بعد از انقلاب تعداد زن‌های باسواد و تحصیل کرده را می‌بینیم.

به گزارش خبرنگار مهر، نعیمه اسلاملو پنجشنبه در همایش عفاف و حجاب استان همدان با بیان اینکه از زمان پهلوی تا به حال دشمن روی حجاب زوم کرده است، و ترس دشمن از حجاب تا جایی است که وقتی حجاب می‌آید دموکراسی و آزادی آنها به پایان می‌رسد، افزود: جمهوری اسلامی دو عنصر اصلی دارد یکی ولایت فقیه و دیگری حجاب است.

وی در ادامه گفت: کشورهای از آن سوی دنیا تولید محتوا می‌کند و بیشترین مطلب شبکه‌های ماهواره‌ای حیا زدایی و کشف حجاب است.

پژوهشگر حوزه عفاف و حجاب با تصریح بر اینکه یکی از گام‌ها فهم حجاب و انتقال آن به دیگران است تا شبهات برطرف شود، خاطرنشان کرد: افرادی برای حجاب باید کتاب بنویسند باید در اوج مشکلات جوانان باشند تا بتوانند پاسخگوی شبهات حجاب باشند.

اسلاملو با تصریح بر اینکه کسانی که در دل مشکلات هستند می‌توانند راهگشا باشند، اظهار کرد: یکی از مسائل اصلی در حجاب دسته بندی مطالب است چرا که وقتی نظم خاصی نداشته باشد قابل استفاده نیست.

وی ادامه داد: کتاب‌هایی چون بی پرده باحجاب می‌تواند برای رفع شبهات حجاب راهگشا باشد.

پژوهشگر حوزه عفاف و حجاب با بیان اینکه رضاشاه در سال ۱۳۱۴ نزدیک به دو هزار نفر را در حرم امام رضا (ع) تیرباران می‌کنند و در گورهای دسته جمعی دفن می‌کنند، تاکید کرد: شباهت‌های یزیدی خانواده پهلوی بسیار زیاد است چرا که هر دو بنیانگذار شهوت رانی و هوس بازی در حکومت اسلامی بود.

وی با اشاره به اینکه هر دو خاندان چادر از سر زن‌ها کشیدند و اجازه عزاداری نمی‌دادند، تاکید کرد: در عزاداری‌ها باید غذای روح هم بدهیم.

اسلاملو خاطرنشان کرد: نگاه انقلاب اسلامی به زن به بانوان جایگاه داد، بعد از انقلاب تعداد زن‌های باسواد و تحصیل کرده را می‌بینیم.

پژوهشگر حوزه عفاف و حجاب با بیان اینکه مفهوم نگرش متعالی به زن باید رواج پیدا کند چرا که اتاق فکر دشمن برای حجاب بسیار تجهیز شده و باید مسلح شویم، گفت: باید دانشگاه حجاب راه اندازی کنیم.

کد خبر 5494230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha