با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

استقبال «هیئت هماهنگی» از تصویب قانون جرم انگاری رابطه با تل آویو

استقبال «هیئت هماهنگی» از تصویب قانون جرم انگاری رابطه با تل آویو

هیئت هماهنگی شیعی عراق با صدور بیانیه ای از تصوب قانون جرم انگاری عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، هیئت هماهنگی گروه‌های سیاسی شیعه در عراق تصویب قانون جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به خانواده‌های شهدا، پیروان مکتب مقاومت، مخالفان با وجود اسرائیل و تمامی آزادگان جهان تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، این هیئت همچنین از تمام نمایندگان پارلمان عراق برای رأی مثبت به این قانون قدردانی کرد. در بیانیه هیئت هماهنگی شیعی آمده است: اعضای گروه های زیرمجموعه هیئت شیعی با اجماع به قانون جرم انگاری رابطه با صهیونیسم رأی دادند.

روزنامه العربی الجدید در گزارشی پیرامون طرح موضوع جرم انگاری رابطه با اسرائیل در پارلمان عراق نوشت: رای گیری درباره قانون منع عادی سازی روابط با اسرائیل در پارلمان عراق راه را برای هر طرفی که به دنبال برقراری روابط با اسرائیل است، می بندد. این یک هدف مهم برای پارلمان کنونی است.

این روزنامه در ادامه افزود: اکثر نیروهای سیاسی به این قانون رای می دهند. در عین حال، قانون کسانی را که خواهان عادی سازی روابط با اسرائیل هستند معرفی می کند. هرکس به قانون رای نداد، به نوعی با رژیم صهیونیستی در ارتباط است.

گفتنی است، نمایندگان پارلمان عراق روز گذشته با برگزاری جلسه ای، قانون منع روابط با رژیم صهیونیستی را با اکثریت آراء به تصویب رساند. پس از تصویب قانون مذکور، نمایندگان عراقی اقدام به سر دادن شعارها ضد صهیونیستی کردند.

کد خبر 5500168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha