منابع رسانه ای اعلام کردند؛

بازداشت بیش از ۶۰ فلسطینی در درگیری‌های «قدس اشغالی»

بازداشت بیش از ۶۰ فلسطینی در درگیری‌های «قدس اشغالی»

نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان سرکوب تظاهرات‌ها و اعتراضات فلسطینیان به برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، بیش از ۶۰ نفر را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان سرکوب تظاهرات‌ها و اعتراضات فلسطینیان به برگزاری راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی، بیش از ۶۰ نفر را بازداشت کردند.

نظامیان اشغالگر صهیونیست فلسطینیان را به طرز وحشیانه‌ای مورد حمله قرار داده و با شلیک گسترده گلوله و گاز اشک‌آور اقدام به سرکوب آنان کردند که طی آن ده‌ها نفر زخمی شدند. هلال احمر فلسطین شمار مجروحان درگیری‌ها در قدس را ۷۹ نفر اعلام کرده است.

در همین حال، منابع فلسطینی از زخمی شدن ۱۶۳ فلسطینی در کرانه باختری در جریان اعتراض به راه پیمایی پرچم صهیونیست‌ها خبر دادند. هلال احمر فلسطین اعلام کرد که تیم‌های امدادی آن روز یکشنبه به ۱۶۳ مورد مجروح فلسطینی خدمات رسانی کردند.

هلال احمر فلسطین افزود که ۲۰ نفر از مجروحان مورد اصابت گلوله جنگی نظامیان صهیونیست قرار گرفته و زخمی شدند. از سوی دیگر، منابع فلسطینی شامگاه یکشنبه از آتش زدن یک خودروی پلیس رژیم صهیونیستی در محله شیخ جراح در قدس اشغالی خبر دادند.

کد خبر 5502424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha