رسانه صهیونیستی مدعی شد؛

همکاری ترکیه با رژیم صهیونیستی از وحشت حملات انتقام جویانه ایران

همکاری ترکیه با رژیم صهیونیستی از وحشت حملات انتقام جویانه ایران

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهونیستی مدعی شد که سرویس های اطلاعاتی آنکارا برای خنثی سازی حملات انتقام جویانه احتمالی ایران در خاک ترکیه با تل آویو همکاری می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد: سرویس‌های امنیتی اسرائیل در تلاش اند تا حمله تلافی جویانه ایران در ترکیه را خنثی کنند و هشدار سفر به ترکیه همچنان پابرجاست.

این شبکه تلویزیونی صهیونیستی در ادامه ادعاهایش افزود: این ترس از این واقعیت ناشی می‌شود که ایرانی‌ها مصمم هستند در پاسخ به ترورهایی که به اسرائیل و سرویس اطلاعاتی آن نسبت داده می‌شود، از تل آویو انتقام بگیرند.

کانال ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: سرویس‌های اطلاعاتی ترکیه به اسرائیل کمک می‌کنند تا حمله ایران در خاک ترکیه را خنثی کند.

ادعاهای این شبکه تلویزیونی صهیونیستی در حالی مطرح می‌شود که منابع خبری عبری زبان از جمله شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم اعلام کردند که بیش از ۱۰۰ صهیونیست در ترکیه به دلیل نگرانی از حوادث امنیتی خواستار بازگشت فوری به تل آویو و خروج از ترکیه هستند. گفته شده این گردشگران نگران بوده اند که توسط ایران هدف قرار گیرند و از همین رو نیز خواستار بازگشت فوری به فلسطین اشغالی شدند.

درخواست صهیونیست‌ها برای بازگشت به تل آویو پس از آن صورت گرفته که شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، ساکنان این رژیم را از سفر به ترکیه برحذر داشت. روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارونوت» هم اعلام کرد که این هشدار از ترس هرگونه حمله و عملیات انتقام‌گیری ایران داده شده است.

باید تأکید کرد که پس از اقدام تروریستی علیه شهید سردار «حسن صیادخدایی» در تهران، ترس و نگرانی از انتقام ایران سراسر مناطق اشغالی را فراگرفته است. این ترس و نگرانی به ویژه پس از آن بیشتر شد که «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جریان شرکت در مراسم موهوم «رقص پرچم» در بیت المقدس بدون نام بردن از کشور و یا شخص خاصی به صورت تلویحی به انجام اقدام تروریستی علیه شهید خدایی در تهران اعتراف کرد.

حتی پیش از این نیز روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز در گزارشی مفصل اعلام کرده بود که ترور شهید خدایی در تهران از سوی نیروهای صهیونیستی و با هدف تحت الشعاع قرار دادن گفتگوهای هسته‌ای ایران با کشورهای غربی صورت گرفته است.

این ترس و وحشت محافل داخلی رژیم صهیونیستی از انتقام ایران در حالی است که سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران روز ۹ خرداد در دیدار با خانواده شهید صیادخدایی بر انتقام خون او از دشمنان تأکید کرد.

کد خبر 5512181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha