۳۰ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۱۸

معاون سازمان امور دانشجویان خبر داد؛

جلوگیری از جعل ۱۰۰ درصدی مدرک با الکترونیکی شدن ثبت و استعلام

جلوگیری از جعل ۱۰۰ درصدی مدرک با الکترونیکی شدن ثبت و استعلام

معاون بورس و امور دانشجویان بین‌الملل سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: الکترونیکی شدن ثبت درخواست‌ها و الکترونیکی شدن استعلام مدارک، نقش بزرگی در جلوگیری از جعل مدارک داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، الکترونیکی شدن خدمات سازمان امور دانشجویان در قالب سامانه سجاد، سهولت در پیگیری و سرعت در خدمات رسانی به دانشجویان، دانش آموختگان و سایر دریافت کنندگان خدمت از این سازمان را به دنبال داشته است.

در حال حاضر سامانه سجاد این سازمان خدمات ارزیابی مدارک تحصیلی را به صورت الکترونیکی انجام می‌دهد و قرار است همین سامانه به زودی به سایر سامانه‌های خدمت متصل شود.

محمدجواد سلمان پور معاون بورس و امور دانشجویان بین‌الملل سازمان امور دانشجویان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره اینکه الکترونیکی شدن خدمات سازمان تا چه اندازه‌ای توانسته از جعل مدارک دانشگاهی پیشگیری کند افزود: بدون شک الکترونیکی شدن ثبت درخواست‌ها و الکترونیکی شدن استعلام مدارک، نقش بزرگی در جلوگیری از جعل مدارک داشته است.

وی افزود: قطعاً اگر این روند الکترونیکی در تمام ابعاد کامل شود پیش بینی ما این است ۱۰۰ درصد جلوی جعل مدارک دانشگاهی را خواهد گرفت.

کد خبر 5519024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha