۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۴۴

مهدی محمدنبی:

با کی‌روش مذاکره‌ای نداشتم/ با «تاج» ائتلاف کرده‌ام

با کی‌روش مذاکره‌ای نداشتم/ با «تاج» ائتلاف کرده‌ام

نامزد نایب رئیسی فدراسیون فوتبال گفت: با کارلوس کی‌روش مذاکره‌ای نداشتم.

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین روز ثبت نام نامزدها برای حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال امروز به پایان رسید.

مهدی محمدنبی دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال یکی از نفراتی بود که همراه مهدی تاج وارد فدراسیون فوتبال شد تا ثبت نام خود را نهایی کند. نبی قرار است نایب رئیس اول تاج در انتخابات باشد.

نبی بعد از خروج از فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تیم انتخاباتی که در آن حضور دارد می‌تواند کمک زیادی به فوتبال کند، گفت: باید صرفنظر از افرادی که در انتخابات ثبت نام کرده‌اند، افراد با سابقه در ورزش کشور کمک کنند. زمانی که انتخابات انجام بشود (۸ شهریور) تنها ۶۰ روز تا جام جهانی فرصت داریم که این زمان کمی است.

نامزد نایب رئیسی فدراسیون فوتبال از بازیکنان تیم ملی در پی اختلافاتی که بین آنها ایجاد شده بود، درخواست کرد که در این وضعیت تمرکزشان را روی تمرینات باشگاهی خود بگذارند. وی گفت: حل کردن این مسائل و مشکلات وظیفه فدراسیون فوتبال است و اختلاف نظرها را باید در زمان خودش حل کنیم.

نبی همچنین خبرهایی که در روزهای گذشته از مذاکره او با کی روش منتشر شده بود، را تکذیب کرد و افزود: من که سمتی ندارم و از هیچکس هم ماموریتی نگرفته بودم.

وی در پایان از ائتلافش با مهدی تاج برای انتخابات خبر داد و گفت: ما با یک برنامه پیش می‌رویم. ایشان به عنوان رئیس و من به عنوان نایب رئیس در انتخابات شرکت می‌کنیم.

کد خبر 5535868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد AE ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۰
      0 0
      باز هم تاج مگر تایید می شود اگر تایید شود باید ...............