۲۷ تیر ۱۴۰۱، ۱۲:۳۰

رئیس سازمان مدارس صدرا مطرح کرد؛

تربیت فرماندهان جنگ نرم در بین دختران

تربیت فرماندهان جنگ نرم در بین دختران

اصفهان- رئیس سازمان مدارس صدرای کشورگفت: جامعه اسلامی با دختران شکل می‌گیرد و برای پیروزی در گام دوم انقلاب و جنگ نرم باید فرماندهانی را مانند شهید حاج قاسم تربیت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حامد تقدیری پیش از ظهر دو شنبه در افتتاحیه برنامه تشکیلاتی دختران حاج قاسم سلیمانی در محل اردوگاه کشوری شهید بهشتی اصفهان اظهار کرد: جامعه اسلامی بدون کنش و فعالیت دختران شکل نمی‌گیرد.

وی ادامه داد: علافی در زندگی آفت عمر و باعث حسرت می‌شود و برنامه‌ریزی و هدفمند پیش رفتن اهمیت دارد اما برخی از اهداف نباید تنها به کنکور خلاصه شود که با توجه به آمار و ارقام شرکت‌کنندگان کنکور، ۵۱.۵ درصد افراد قبولی در کنکور به دانشگاه نرفتند.

شکل‌گیری جامعه با دختران

رئیس سازمان مدارس صدرای کشور با تاکید بر رشد فردی و معنوی، گفت: در صورتی به رشد فردی و قلبی نائل می‌شویم که دنیا در صدر خواسته‌های ما قرار نگیرد و ارزش خود را والا بدانیم.

وی خاطر نشان کرد: طبق گفته مرجعیت و بزرگان، جامعه اسلامی با دختران شکل می‌گیرد و معنویت، فعالیت در خانه و اجتماع وظیفه آنهاست.

تربیت فرماندهان جنگ نرم در گام دوم انقلاب

حجت الاسلام حامد تقدیری با بیان اینکه در گام اول انقلاب جوانان و نوجوانان بسیاری در میدان حضور داشتند و روزی ۱۲ دانش‌آموز در جنگ شهید شدند، گفت: اکنون در گام دوم انقلاب و جنگ نرم و جهاد تبیین هستیم و دلیل مزین شدن نام این تشکیلات با شهید سلیمانی این است که شهید حاج قاسم فرمانده میدان‌های سخت بود.

وی تربیت فرماندهان جنگ نرم را از اهداف این تشکیلات دانست و افزود: فرمانده باید شناسایی کردن در همه جنبه‌ها مانند امکانات، همراهان، جغرافیا و … را آموزش ببیند.

ابزار خلاقیت در عملیات و مهارت در روایت گری

رئیس سازمان مدارس صدرای کشور طراحی کردن دومین امر مورد نیاز برای فرماندهی عنوان کرد و گفت: باید توانایی شناسایی فرصت‌ها و تهدید را به دست آورد و در فاز بعدی وارد عملیات شد.

وی خاطر نشان کرد: برای عملیات‌ها خلاقیت نیاز است و ارائه دادن و روایت‌گری مناسب از دیگر موارد فرماندهی است و تبیین و نقشه داشتن نیاز امروزه جامعه ماست.

کد خبر 5541132

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha