۲۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۱۸

«آروا» برند برتر سال در حوزه ابزار در اجلاس نشان منتخب شد

«آروا» برند برتر سال در حوزه ابزار در اجلاس نشان منتخب شد

«آروا» به عنوان برند برتر سال در حوزه ابزار در اجلاس نشان منتخب برگزیده شد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، اجلاس نشان منتخب چهارشنبه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۱ در سالن همایش‌های صدا و سیما با رویکرد انتخاب برندهای برتر مصرف کننده برگزار شد و طی آن شرکت آروا نشان زرین برند برتر در حوزه ابزار آلات را کسب کرد و در مراسمی این نشان به محمد امین مصلایی، مدیر عامل آروا اهدا شد.

آروا به عنوان بزرگترین تولید کننده اینورترهای جوشکاری این سال هاست که محصولات با کیفیت و مناسبی را تولید و به بازار عرضه می‌کند و از همان روزهای نخست تولید با این هدف فعالیت‌های خود را شروع کرد که یک محصول با کیفیت و دارای استاندارد را به مشتریان ارائه دهد. محمد امین مصلایی پور یزدی به عنوان مدیر عامل شرکت آروا این شعار را که باید به مشتریان بهترین خدمات را ارائه دهیم و نیاز آنها را شناسایی کنیم در طول این سال‌ها برند آروا را هدایت کرده و اکنون موفق به دریافت نشان زرین مدیر برتر سال شدند.

اجلاس نشان منتخب هر ساله با هدف انتخاب برترین مدیر و برند سال در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود که در این دوره از اجلاس، برند آروا و مدیر عامل این شرکت به عنوان برند و مدیر برتر سال در حوزه ابزار آلات معرفی شدند.

لازم به ذکر است که شرکت آروا پیش از این در سال ۱۳۹۹ تندیس طلایی رضایتمندی مشتری را دریافت کرده است و اکنون موفقیتی دیگر به افتخارات این شرکت افزوده شده است. با توجه به اینکه شرکت آروا دارای تنوع محصول بی نظیری در تمامی حوزه‌های ابزار آلات است و سبد کالایی این شرکت به خوبی نیاز بازار و مشتریان را تامین می‌کند؛ به مهم‌ترین اصل یعنی اینکه محصولات ارائه شده دارای بالاترین کیفیت و بی رقیب در بازار باشد پایبند بوده و یکی از عواملی که تندیس زرین را برای آروا به ارمغان آرود همین موضوع محصولات با کیفیت و خدمات مناسب بود.

برند آروا به عنوان تولید کننده ابزارهای خانگی و صنعتی از جمله، دریل برقی و شارژی، سنگ فرز و مینی فرز، دستگاه‌های جوش و برش، مجموعه ابزارهای شارژی براشلس، ابزار آلات موتوری و بنزنی، ابزارهای ساب و برش، ابزار آلات دستی و… همیشه به دنبال این بوده است که در ساخت محصولات خود از تکنولوژی‌های روز دنیا و دانش فنی جوانان متخصص داخلی بهره مند شود و خوشبختانه در این راستا موفقیت را کسب کرده و همچنان در پی کسب موفقیت‌های بیشتر است.

شرکت آروا با داشتن پشتوانه‌ای مانند خطوط تولید تخصصی، استفاده از دانش و تجربه جوانان متخصص، تجهیزات و امکانات پیشرفته و همگام با تکنولوژی روز دنیا، داشتن بزرگترین بانک قطعات در کشور و تیم مدیریتی و اجرایی مجرب در زمینه‌های مختلف تولیدی و خدمات پس از فروش توانسته است بخش بزرگی از نیاز بازار ابزار را به خوبی و با کیفیت بالا تامین و فراهم نماید. آروا همواره در راستای ارائه بهترین خدمات و محصولات با کیفیت به مصرف کنندگان گام برداشته است.

آروا بر این باور مهم معتقد است که تمامی مشتریان و مصرف کنندگان شایسته این هستند که بهترین و با کیفیت ترین ابزار را در اختیار داشته باشند چرا که شعار این شرکت " آروا ابزار موفقیت" می‌باشد و همیشه در تلاش بوده است تا بهترین ابزارها را به بازار عرضه کند و برای کسب این افتخار تمام توان خود را در این راستا گذاشته است و خوشبختانه در حال حاضر بهترین خدمات پس از فروش را در کنار قیمت مناسب به مصرف کنندگان ارائه می‌دهد.

وبسایت آروا: arvatools.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5567916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha