۲ شهریور ۱۴۰۱، ۰:۴۱

معاون استاندار بوشهر:

مکان مناسبی برای جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان بوشهر ایجاد شود

مکان مناسبی برای جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان بوشهر ایجاد شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مکان مناسبی برای جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان بوشهر ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات سه‌شنبه‌شب در نشست توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر اظهار داشت: جامعه نیازمند خدمات سازمان‌های مردم نهاد است و باید این فرصت در اختیار سمن‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی سمن‌های استان بوشهر در عرصه‌های مختلف اضافه کرد: خدمات قابل تحسینی را از سوی زامان‌های مردم نهاد و تشکل‌های مردمی استان بوشهر در زمینه‌های مختلف شاهد هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بر لزوم تشکیل بانک اطلاعاتی سازمان‌های مردم نهاد استان تاکید کرد و افزود: حمایت از سازمان‌های مردم نهاد را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

وی خواستار استفاده از ظرفیت خیران در حمایت از سمن‌ها شد و بیان کرد: سازمان‌ها و دستگاه‌ها در عرصه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اقدامات گسترده‌ای داشته‌اند که باید اقدامات مناسب در عرصه پیشگیری انجام شود.

پورات از برنامه‌ریزی برای جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: مکان‌های لازم برای نگهداری معتادان متجاهر تعیین می‌شود و در این راستا همکاری همه دست‌اندرکاران یک ضرورت است.

وی با تاکید بر تقویت مهارت‌آموزی بهبودیافتگان از اعتیاد افزود: اشتغال و مهارت‌آموزی معتادان بهبود یافته از مسئولیت‌های مهم دستگاه‌ها است که در این راستا نقش آموزش فنی و حرفه‌ای و پرداخت تسهیلات کم بهره و فراهم شدن اشتغال این افراد در صنایع و کارگاه‌ها باید مورد توجه قرار بگیرد.

کد خبر 5571298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha