۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۷:۴۹

با صدور پیامی؛

سرلشکر سلامی درگذشت والده شهیدان احمد و محمود سوداگر را تسلیت گفت

سرلشکر سلامی درگذشت والده شهیدان احمد و محمود سوداگر را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه درگذشت والده شهیدان احمد و محمود سوداگر را تسلیت گفت و تأکید کرد: حاجیه خانم سکینه صندوق‌ساز، فرزندانی غیور، انقلابی و ولایتمدارتربیت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران با صدور پیامی درگذشت سکینه صندوق‌ساز والده گرانقدر شهیدان سرلشکر احمد سوداگر و محمود سوداگر را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت بانوی مؤمنه و صالحه مرحومه حاجیه خانم «سکینه صندوق‌ساز» والده گرانقدر شهیدان سردار سرلشکر دکتر حاج احمد سوداگر و محمود سوداگر، در ایام ماه صفر و موسم عزاداری آل الله موجب تأثر و تألم مضاعف گردید.

این بانوی مجاهد و فداکار، با تأسی به سیره و فرهنگ فاطمی فرزندانی غیور، انقلابی و ولایتمدار، چون جانباز سرافراز سردار شهید احمد سوداگر از فرماندهان و طراحان برجسته عملیات در دوران دفاع مقدس و پایه‌گذار شماری از مراکز علمی، فرهنگی و پژوهشی دفاع مقدس، در دامان پر مهر و معرفت خود تربیت و تقدیم انقلاب و میهن اسلامی کرد که حماسه‌آفرینی‌های او در میدان جهاد و شهادت در جنگ تحمیلی استکبار جهانی و سپس مجاهدت در ترویج علوم، معارف و روایت فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس یقیناً در زمره اعمال صالح مرحومه ثبت و در روز عقبی مایه سربلندی خواهد بود.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خاندان مکرم سوداگر از درگاه خدای کریم و نعیم برای آن فقیده سعیده رحمت و رضوان الهی و همجواری با حضرت زهرا سلام الله علیها و فرزند شهیدش و برای بازماندگان معزز صبر جمیل و اجر جزیل توأم با پاداش صابرین طلب می‌کنم.

کد خبر 5577533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha