۱۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۵۸

نادعلی خواستار شد؛

لزوم توجه ویژه به خانواده شهدای فاطمیون برای راهپیمایی اربعین

 لزوم توجه ویژه به خانواده شهدای فاطمیون برای راهپیمایی اربعین

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: در سال‌های گذشته نسبت به سفر اربعین خانواده شهدا فاطمیون و شیعیان افغانستانی توجه به اندازه ای نشده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا نادعلی صبح امروز در نودمین جلسه شورا در تذکری گفت: در چند روز گذشته اطلاع رسانی گسترده‌ای در مورد آئین پیاده روی اربعین در صدا و سیما صورت گرفته است؛ امروز در اخبار مشاهده کردم مسئولان وزارت کشور اعلام کردند که اتباع به سمت مرزهای کشور حرکت نکنند.

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: در سال‌های گذشته نسبت به سفر اربعین خانواده شهدا فاطمیون و شیعیان افغانستانی توجه به اندازه‌ای نشده است؛ مخصوصاً خانواده‌هایی که شهید مدافع حرم داشتند زمان زیادی را برای دریافت گذرنامه در مراکز پلیس +۱۰ و دفاتر کفالت صرف می‌کردند و گاهی تا روز اربعین در صف‌ها منتظر می‌ماند.

وی ادامه داد: به عنوان نماینده مردم پایتخت در شورای اسلامی شهر تهران به دلیل اینکه باید برای همه شهروندان تهرانی خدمات رسانی صورت بگیرد از وزیر محترم کشور درخواست دارم با طرف عراقی توافقی صورت بگیرد تا مانند سال‌های گذشته عزیزان اتباع خارجی بتوانند به پیاده روی اربعین بروند.

نادعلی در خاتمه گفت: امسال راهپیمایی اربعین ویژه است نسبت به سال‌های گذشته و قطعاً بسیاری از شهروندان تهرانی علاقمند هستند در این راهپیمایی شرکت کنند؛ لذا تقاضا دارم وزارت کشور برای حضور اتباع افغانستانی در راهپیمایی اربعین تدابیر لازم را بیاندیشد.

کد خبر 5583021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha