۱۶ شهریور ۱۴۰۱، ۲۲:۲۹

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر:

مردم قزوین حمایت پرشورتری از تیم فوتبال شمس آذر داشته باشند

مردم قزوین حمایت پرشورتری از تیم فوتبال شمس آذر داشته باشند

قزوین- سرمربی تیم فوتبال شمس آذر گفت: نیاز است مردم قزوین حمایت بیشتر و پرشورتری از این تیم داشته باشند و شاهد حضور بیشتر مردم باشیم.

سعید دقیقی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیروزی پرگل تیم خود در برابر پارس جنوبی جم اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود و به اهداف تاکتیکی که برای این بازی برنامه ریزی کرده بودیم رسیدیم.

وی با بیان اینکه بازیکنان بسیار خوبی داریم، افزود: امیدواریم با همراهی مسئولین باشگاه و همچنین بازیکنان فنی و با انگیزه و خوبی که داریم هر بازی بهتر از قبل بتوانیم نتیجه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر با بیان اینکه این تیم برای قزوین یک افتخار است و همه باید به آن کمک کنند، تصریح کرد: برای اولین بار در تاریخ استان قزوین یک تیم فوتبال بومی از این استان در صدر جدول لیگ دسته ۱ کشور قرار گرفته و باید از آن حمایت کرد.

وی تاکید کرد: نیاز است تا مردم قزوین نیز حمایت بیشتر و پرشورتری از این تیم داشته باشند و شاهد حضور بیشتر مردم قزوین باشیم.

دقیقی با بیان اینکه این تیم ریشه در قزوین داشته و برای مردم این شهر است، عنوان کرد: همه باید دست به دست هم بدهیم تا این تیم که یکی از ابزارهای ایجاد نشاط در جامعه است به موفقیت برسد.

سرمربی شمس آذر در پاسخ به این سوال که مدعی حضور در لیگ برتر هستید بیان کرد: به هیچ عنوان به پایان فکر نمی‌کنیم و بعد از هر بازی تمرکز خود را صرفاً بر روی بازی بعدی می‌گذاریم.

وی در پایان یادآور شد: هر بازی برای ما حکم یک فینال دارد و امیدواریم این روند استمرار داشته باشید.

کد خبر 5584614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha