۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۳۴

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی خبر داد؛

خدمت رسانی به بیش از ۴۱ هزار زائر اربعین حسینی در کربلای معلی

خدمت رسانی به بیش از ۴۱ هزار زائر اربعین حسینی در کربلای معلی

مشهد ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: از ابتدای راه اندازی موکب امام رضا (ع) در کربلای معلی تاکنون به ۴۱ هزار و ۸۰۰ زائر اربعین خدمت رسانی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد احمدزاده اظهار کرد: هر ساله در ایام اربعین حسینی، موکب امام رضا (ع) به همت اداره کل اوقاف خراسان رضوی و از محل موقوفات مرتبط و کمک خیرین در کربلا معلی برپا می‌شود و به زائران اربعین خدمات رفاهی و فرهنگی ارائه می‌کند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر به علت شیوع بیماری کرونا متأسفانه نتوانستیم به زائران خدمت کنیم، گفت: امسال نیز این موکب از ۱۷ شهریور راه اندازی شده و تا روز اربعین حسینی خدمت رسانی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: از ابتدای برپایی این موکب تا کنون در سال جاری، بیش از ۴۴۹۰ نفر پذیرایی شامل چای شربت و… شده است و ۳۱۶۸ نفر اسکان یافتند.

حجت الاسلام احمدزاده با بیان اینکه با برپایی نانوایی سیار بیش از ۲۴ هزار قرص نان پخته و میان زائران توزیع شده است، گفت: ۹۴۳۰ نفر از زائران در سه نوبت اطعام شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی افزود: خدمات دارو و درمان با حضور پزشک و پرستار در موکب امام رضا (ع) ارائه می‌شود و تاکنون به ۳۴۹ نفر خدمات ارائه شده است.

کد خبر 5588592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha